قیمت و مشخصات هوندا آکورد مدل سال ۲۰۲۰

قیمت و مشخصات هوندا آکورد مدل سال ۲۰۲۰

هوندا آکورد ۲۰۲۰ قیمت پایه‌ی ۲۳۸۷۰ دلاری داشته و به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها از بسته‌ی ایمنی Sensing این خودروساز با تشخیص علائم ترافیکی سود می‌برد. آکورد همچنین تنها سدان میان سایز کلاس خودش است که با گیربکس دستی عرضه می‌شود.

خریداران می‌توانند از بین دو پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربو یکی را انتخاب کنند. پیشرانه‌ی کوچک‌تر ۱.۵ لیتری قدرت ۱۹۲ اسبی و گشتاور ۲۶۰ نیوتون متری داشته درحالی‌که قدرت و گشتاور نیروگاه آهنین ۲ لیتری به ترتیب برابر با ۲۵۲ اسب بخار و ۳۷۰ نیوتون متر می‌باشد.

پیشرانه‌ی اولی با گیربکس CVT اتوماتیک یا ۶ سرعته دستی همراه می‌شود درحالی‌که پیشرانه‌ی بزرگ‌تر با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک عرضه شده و البته می‌توان آن را در تریم اسپورت با گیربکس دستی هم جفت کرد. همچنین دو رنگ خاص تریم اسپورت با نامه‌ای قرمز سن مارینو و نایت صدفی در دسترس هستند.

جدای از تشخیص علائم ترافیکی، بسته‌ی ایمنی هوندا شامل تکنولوژی‌هایی همچون سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی با هدایت سرعت پایین می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو می‌توان به نوربالای خودکار، دوربین محیطی و پایش توجه راننده اشاره کرد. سیستم اطلاعات نقاط کور و برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران نیز به‌صورت سفارشی در دسترس راننده هستند.

اما از نظر تجهیزات رفاهی باید گفت آکورد ۲۰۲۰ به‌صورت استاندارد با بلوتوث، هوندا فری لینک و پاندورا عرضه می‌شود. مدل‌های اسپورت و بالاتر با صفحه لمسی ۸ اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو و… در دسترس هستند درحالی‌که تریم های EX و تورینگ دارای رادیوی HD و رادیو ماهواره‌ای SiriuXM هستند.

جزئیات مربوط به قیمت آکورد هیبرید ۲۰۲۰ در آینده و به‌صورت جداگانه اعلام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.