قیمت و مشخصات میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲

میتسوبیشی اکلیپس ۲۰۲۲ با قیمت پایه ۲۳۳۹۵ دلار وارد بازار شد. به این مبلغ باید ۱۱۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز افزود. شایان ذکر است این خودرو در مدل سال ۲۰۲۰ خود (مدل سال ۲۰۲۱ وجود نداشته است) قیمت ۲۲۹۹۵ دلاری داشته و بنابراین به‌روزرسانی‌های صورت گرفته در آن فقط ۴۰۰ دلار اضافه قیمت به همراه داشته‌اند.

اکلیپس کراس به‌روز شده از دماغه جدیدتری سود می‌برد. جلوپنجره این خودرو هم‌اکنون هماهنگی بیشتری با دیگر بخش‌ها به ویژه دیلایت های LED دارد. چراغ‌های اصلی و مه شکن‌ها نیز در بخش پایینی قرار گرفته‌اند.

در بخش عقب نیز چراغ‌ها دوباره طراحی شده‌اند اما برخی تغییرات بزرگ در کابین رخ داده‌اند جایی که یک نمایشگر جدید ۸ اینچی در تریم های LE، SE و SEL وجود دارد. بخش مرکزی داشبورد نیز به‌روز شده و نمایشگر به سمت راننده تمایل بیشتری پیدا کرده است. سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو هم‌اکنون از اپل کارپلی ۳ و اندروید اتو ۴ پشتیبانی می‌کند. مدل‌های SE و SEL همچنین دارای ناوبری هستند.

مدل‌های LE، SE و SEL به‌صورت استاندارد دارای صندلی‌های گرم شونده هستند درحالی‌که مدل SEL از غربیلک فرمان گرم شونده و پوشش چرم خاکستری سفارشی نیز سود می‌برد. اکلیپس کراس SEL مجهز به پکیج تورینگ از صندلی‌های گرم شونده عقب هم برخوردار شده است.

تمامی مدل‌ها دارای بسته ایمنی شامل پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده و هشدار خروج از مسیر می‌باشند. در مدل‌های LE، SE و SEL نوربالای خودکار هم اضافه شده و در دو تریم SE و SEL هشدار نقاط کور با دستیار تغییر لاین و هشدار ترافیک پشتی نیز دیده می‌شوند.

تریمقیمت مدل تک دیفرانسیلقیمت مدل چهار چرخ محرک
ES$۲۳,۳۹۵$۲۴,۹۹۵
LE$۲۴,۷۴۵$۲۶,۳۴۵
SE$۲۶,۱۴۵$۲۷,۷۴۵
SE with Panorama Package$۲۷,۱۴۵$۲۸,۷۴۵
SEL$۲۷,۳۹۵$۲۸,۹۹۵
SEL with Touring Package$۲۹,۴۹۵$۳۱,۰۹۵

میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ از نظر فنی هم دارای سیستم تعلیق بازنگری شده می‌باشد. در بخش عقب شوک‌های بزرگ‌تر بکار رفته و تنظیمات سیستم تعلیق نیز تفاوت کرده است. این خودروساز ژاپنی همچنین استحکام سیستم تعلیق را بالاتر برده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.