قیمت و مشخصات میتسوبیشی اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱

قیمت و مشخصات میتسوبیشی اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱

میتسوبیشی اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱ از ماه فوریه و با قیمت پایه ۲۰۹۹۵ دلاری وارد بازار خواهد شد. این خودرو در مدل سال ۲۰۲۰ خود قیمت ۲۲۵۹۵ دلاری داشته است. کاهش قابل‌توجه قیمت اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱ به معرفی مدل پایه جدید با نام S مربوط می‌شود.

تمامی تریم های این خودرو که البته در بازار ایران و برخی دیگر از کشورها با نام ASX شناخته می‌شود، هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با پیشگیری از برخورد جلو، هشدار خروج از مسیر و نوربالای خودکار عرضه می‌شوند. البته تریم ES و بالاتر اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱ به‌صورت استاندارد با برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، مه شکن‌های LED، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و چراغ‌های جلوی خودکار در دسترس هستند. مدل‌های LE و بالاتر نیز به نمایشگر مرکزی ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز هستند. شایان ذکر است تریم های ارزان‌تر از نمایشگر ۷ اینچی استفاده می‌کنند.

میتسوبیشی اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱قیمت (به جز هزینه های تحویل ۱۰۹۵ دلاری)
S 2WD$۲۰,۹۹۵
ES 2WD$۲۲,۹۹۵
LE 2WD$۲۳,۹۹۵
BE 2WD$۲۵,۱۹۵
SE 2WD$۲۴,۶۹۵
ES AWC$۲۴,۵۴۵
LE AWC$۲۵,۵۴۵
BE AWC$۲۶,۷۴۵
SE AWC$۲۶,۲۴۵
GT AWC$۲۶,۹۹۵

خانواده اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱ شاهد معرفی تریم جدید LE است که قیمت ۲۳۹۹۵ دلاری برای مدل دیفرانسیل جلو و قیمت ۲۵۵۴۵ دلاری برای نسخه چهار چرخ محرک دارد. این خودرو از تمامی تجهیزات نسخه ES سود برده و به عناصر مشکی در جلوپنجره، آینه‌بغل‌ها و رینگ‌های ۱۸ اینچی مجهز است. همچنین در کابین این مدل نیز دوخت های قرمز رنگ بکار رفته است.

تریم اسپرت BE نیز برای اولین بار معرفی شده و قیمت ۲۵۱۹۵ و ۲۶۷۴۵ دلاری برای نسخه‌های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک دارد. این مدل نیز با طرح مشکی براق برخی قطعات و عناصر قرمز رنگ متمایز می‌شود.

اکثر تریم های اوتلندر اسپرت با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری که قدرت ۱۴۸ اسبی و گشتاور ۱۹۷ نیوتون متری دارد عرضه می‌شوند. البته مدل پرچم‌دار GT به پیشرانه ۲.۴ لیتری با خروجی ۱۶۸ اسب بخار و گشتاور ۲۲۶ نیوتون متر مجهز است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.