قیمت و مشخصات مزدا ۳ توربو ۲۰۲۱ جدید

قیمت و مشخصات مزدا ۳ توربو ۲۰۲۱ جدید

ماه پیش بود که مزدا تغییرات مهمی را در محصول کامپکت خود اعمال کرد. این خودروساز ژاپنی اقدام به معرفی مزدا ۳ با پیشرانه توربو و سیستم چهار چرخ محرک کرد. مزدا ۳ ۲.۵ توربو ۲۰۲۱ اواخر سال جاری عرضه خواهد شد و قیمت پایه ۳۰,۸۴۵ دلاری در نسخه سدان خواهد داشت. مدل هاچبک هم حداقل قیمت ۳۱,۸۴۵ دلاری را طلب می‌کند.

پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوی اسکای اکتیو جی مزدا قدرت ۲۲۷ اسب بخاری و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متری تولید می‌کند که البته این خروجی با سوخت اکتان ۸۷ به دست می‌آید. در صورتی که از بنزین با اکتان ۹۳ استفاده شود قدرت پیشرانه به ۲۵۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۴۳۴ نیوتون متر خواهد رسید. همکار این پیشرانه یک گیربکس اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک بوده و خبری از گزینه گیربکس دستی نیست.

قیمت مدل توربو مزدا ۳ کاملاً بالاتر از نسخه پایه این خودروست. قیمت مدل سدان در نسخه ۲۰۲۱ از ۲۲,۴۴۵ دلار شروع می‌شود درحالی‌که مزدا ۳ هاچبک ۲۰۲۱ قیمت ۲۳,۴۴۵ دلاری دارد. البته مدل‌های توربوی مزدا ۳ از خوبی‌های زیادی برخوردار هستند. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به مونروف برقی، سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو، چراغ‌های LED، صندلی‌های جلوی گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و… اشاره کرد. به این موارد باید تجهیزات ایمنی همچون کروز کنترل راداری و دستیار حفظ خودرو بین خطوط اشاره کرد.

پکیج پریمیوم پلاس مزدا نیز با قیمت ۲۵۵۰ دلار برای سدان و ۲۸۵۰ دلار برای مدل هاچبک در دسترس است. این پکیج شامل اسپویلر مشکی روی صندوق و سقف، تجهیزات ایمنی بیشتر همچون ترمز خودکار و سیستم دوربین ۳۶۰ درجه است.

مزدا ۳ توربوی ۲۰۲۱ تا پایان سال وارد نمایندگی‌های این شرکت در آمریکا خواهد شد. مدل‌های تنفس طبیعی که از پیشرانه‌های ۲ و ۲.۵ لیتری استفاده می‌کنند از همین ماه در دسترس خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.