قیمت و مشخصات مرسدس C کلاس فیس‌ لیفت

قیمت و مشخصات مرسدس C کلاس فیس‌لیفت

پیش از امکان سفارش مرسدس بنز C کلاس ۲۰۱۹ چهار و پنج درب در برخی بازارهای اروپایی میسر شده است.

بهای نسخه سدان C200 فیس لیفت در آلمان از ۳۹۹۴۸ یورو (به همراه مالیات) آغاز می‌شود. این نسخه از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با خروجی ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتون متر سود برده و به یک گیربکس ۹ سرعته دوکلاچه متصل است. این گیربکس نیروی خود را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. نسخه سطح میانی که C200 4MATIC نام دارد دارای سیستم چهار چرخ محرک بوده و ۲۳۸۰ یورو گران‌تر است.

نهایتاً به نسخه دیزلی C220d دو لیتری می‌رسیم که خروجی ۱۹۴ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری داشته و برای خرید آن باید حداقل ۴۲۳۲۸ یورو پرداخت کرد.

از طرف دیگر به مدل استیشن یا همان استیت C کلاس فیس لیفت می‌رسیم که بهای مدل‌های یاد شده آن به ترتیب برابر با ۴۱۶۱۴، ۴۳۹۹۴ و بازهم ۴۳۹۹۴ یورو می‌باشد. تمامی نسخه‌های این خودرو از ماه ژوئن در نمایندگی‌های فروش حاضر خواهند بود.

همچنین این خودروها را می‌توان با آپشن های گوناگونی سفارش داد. پکیج کمک راننده پلاس که دارای سیستم‌های برگرفته از S کلاس بوده ارزش ۲۴۹۹ یورویی داشته درحالی‌که خود چراغ‌های جلوی LED قیمت ۱۹۶۳ یورویی دارند.

همچنین پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال با قیمت ۸۹۲ یورو در دسترس می‌باشد. این پشت آمپرها از یک صفحه ۱۲.۳ اینچی باکیفیت تشکیل شده‌اند.

پکیج صندلی‌های مشهور مرسدس با داشتن عملکردهای ماساژ، بالشتک‌های جانبی، تنظیمات الکتریکی و انفرادی و… قیمت ۷۰۲ یورویی دارند.

نهایتاً به سیستم کامند می‌رسیم که دارای ویژگی‌هایی همچون سیستم ناوبری سه‌بعدی، اطلاعات آنلاین ترافیک، پیام‌های هشدار خودرو به اطراف، قیمت‌های سوخت و… بوده و البته با قیمت ۲۹۱۵ یورویی گران‌ترین آپشن C کلاس ۲۰۱۹ لقب می‌گیرد.

مرسدس هنوز جزئیات قیمت‌گذاری و تریم های C کلاس کوپه و کانورتیبل ۲۰۱۹ و همچنین مدل فیس لیفت AMG C63 را اعلام نکرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.