قیمت و مشخصات مرسدس بنز GLC 350e PHEV

قیمت و مشخصات مرسدس بنز GLC 350e PHEV

شاید کار مرسدس با پیشرانه‌های دیزلی در آمریکا به پایان رسیده باشد اما محصولات پلاگین هیبریدی این برند همچنان در حال رشد بوده زیرا اطلاعات مربوط به قیمت و مشخصات شاسی‌بلند GLC 350e 2018 را اعلام کرده است.

کار اند درایور گزارش داده که این خودرو از تابستان سال جاری به فروش خواهد رفت و بهای آن از ۴۹۹۹۰ دلار آغاز خواهد شد. این قیمت ۷۹۴۰ دلار بیشتر از مدل GLC 300 4MATIC بوده اما شامل تخفیف مالیاتی ۴۴۶۰ دلاری فدرال شده که تفاوت قیمتی را به ۳۴۸۰ دلار می‌رساند.

در مقابل خریداران کراس اوور کاملاً مجهزی را دریافت خواهند کرد که دارای چراغ‌های LED، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و درب پشتی برقی می‌باشد. این خودرو همچنین دارای شیشه‌های تیره، دوربین عقب و رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی می‌باشد.

با قدم گذاشتن به داخل کابین شاهد فرمان سه پره چندکاره و تریم چوب خواهیم بود. از دیگر شاخصه‌های کابین این مدل می‌توان به صندلی راننده برقی با تنظیم در ۱۴ جهت، سیستم تهویه مطبوع خودکار با تنظیم دو ناحیه‌ای و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی اشاره کرد.

نیروبخش GLC 350e پلاگین هیبریدی ترکیبی از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و واحدی الکتریکی به همراه مجموعه باتری لیتیوم-یونی می‌باشد. این قوای محرکه خروجی ترکیبی ۳۲۰ اسبی و گشتاور ۵۵۹ نیوتون متری داشته و باعث می‌شود شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت شاسی‌بلند چهار چرخ محرک مرسدس تنها در ۶.۲ ثانیه ثبت شود.

مرسدس هنوز میزان مصرف سوخت محصول خود را اعلام نکرده اما باتری این کراس اوور می‌تواند در کمتر از ۲.۵ ساعت شارژ شود. GLC 350e همچنین دارای ویژگی‌های دوستدار محیط زیستی همچون میدونی گازی است که در حالت اقتصادی به رانندگان اجازه می‌دهد تا بدانند بدون کاهش سرعت و با اجازه دادن به بالا آمدن میدونی گاز در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند. همچنین سیستم ترمز احیا شونده مبتنی بر رادار نیز بکار رفته که به‌صورت خودکار خود را تنظیم می‌کند تا بیشترین انرژی ممکن ذخیره شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.