قیمت و مشخصات مرسدس-ای‌ ام‌ جی GT چهار درب کوپه

قیمت و مشخصات مرسدس-ای‌ام‌جی GT چهار درب کوپه

گران‌تر از مرسدس-ای‌ام‌جی S63!

پیروی معرفی پر سر و صدا در نمایشگاه ژنو، مرسدس-ای‌ام‌جی GT چهار درب کوپه وارد پروسه فروش شده است. به دلایلی واضح، اشتوتگارتی‌ها اولین نمونه‌های این خودرو را در نسخه‌های سفارشی عرضه می‌کنند. فعلاً مشتریان می‌توانند مدل‌های GT 63 یا GT 63 S را خریداری کنند و مدل‌ ارزان‌تر GT 53 در ماه‌های آتی وارد بازار خواهند شد.

اگر در آلمان زندگی کنید برای خرید مدل پایه GT 63 باید سر کیسه را به اندازه ۱۵۰۱۱۸ یورو شل کنید درحالی‌که مدل GT 63 S قیمت پایه ۱۶۷۰۱۶ یورویی دارد؛ اما خرید نسخه سفارشی ادیشن ۱ از این سدان اسپورت جیب را بیشتر از همیشه خالی می‌کند. این خودرو که تنها به مدت یک سال در دسترس است به‌صورت استاندارد با پکیج آئرودینامیک، رینگ‌های ۲۱ اینچی و بازنگری‌های وسیع ظاهری و داخلی عرضه می‌شود و بر پایه نسخه S بنا شده و قیمت بسیار قابل‌توجه ۱۸۵۳۴۲ یورویی دارد.

این نسخه سفارشی یکی از گران‌ترین محصولات کنونی مرسدس بوده و به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر از مرسدس-ای‌ام‌جی S63 سدان ۱۶۱۴۲۳ یورویی و SL 63 با قیمت ۱۶۲۳۱۶ یورویی می‌باشد. حتی نسخه استاندارد GT 63 S نیز گران‌تر از دو خودروی یاد شده می‌باشد.

آیا این خودرو ارزش قیمت بیشتر را دارد؟ خب جدای از هایپرکار ۱۰۰۰ اسب بخاری پروجکت وان که در دنیای دیگری سیر می‌کند، GT چهار درب کوپه قوی‌ترین محصول مرسدس می‌باشد. این خودرو قدرت ۶۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری داشته و این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به هر چهار گوشه فرستاده می‌شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر محصول گران‌قیمت مرسدس برابر با ۳.۲ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز ۳۱۵ کیلومتر در ساعت می‌باشد. GT چهار درب کوپه خودرویی لوکس و اسپورت است زیرا کابین آن به اندازه CLS تجملی می‌باشد. به این اشرافیت باید منحصربه‌فرد بودن نسخه ادیشن ۱ را نیز باید اضافه کرد و آن موقع می‌توان دلیل قیمت بالای خودرو را فهمید.

هنوز قیمت این خودرو در آمریکا اعلام نشده اما می‌دانیم که نسخه‌های گوناگون آن از اوایل سال آینده وارد بازار این کشور خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.