قیمت و مشخصات مرسدس-ای‌ام‌جی GT 53 چهار درب کوپه

قیمت و مشخصات مرسدس-ای‌ام‌جی GT 53 چهار درب کوپه

سرانجام مرسدس بنز قیمت و مشخصات خودروی ای ام جی GT 53 چهار درب کوپه را منتشر کرد. آخرین عضو خانواده‌ی ای ام جی GT کوپه قیمت پایه‌ی ۹۹ هزار دلاری دارد که آن را به ارزان‌ترین مدل از این سدان پرقدرت بدل نموده و بنابراین در برابر پورشه پانامرا توربو و آئودی RS7 اسپورت بک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

با این قیمت شما به نسخه‌ی متفاوتی از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر مرسدس دست پیدا می‌کنید که از سیستم EQ بوست و کمپرسور الکتریکی سود می‌برد. قدرت این نیروگاه برابر با ۴۲۹ اسب بخار می‌باشد.

سیستم EQ بوست یاد شده ۲۱ اسب بخار دیگر را نیز در سرعت‌های کم به مجموعه قوای محرکه می‌افزاید. این سیستم از نیروی الکتریکی باتری ۴۸ ولتی استفاده می‌کند. سیستم یاد شده در مدل گران‌تر مرسدس-ای ام جی GT 63 و GT 63 S وجود ندارد.

دیگر ویژگی منحصربه‌فرد مدل ۵۳ کمپرسور الکتریکی‌ای است که باعث چرخش سریع‌تر توربوها در دورهای پایین پیشرانه می‌شود. این کمپرسور می‌تواند در کمتر از یک‌سوم ثانیه به دور ۷۰ هزار در دقیقه برسد.

دیگر ویژگی استاندارد این خودروی می‌توان به جذاب گیربکس ۹ سرعته اسپید شیفت TCT، سیستم چهار چرخ محرک پرفورمنس ۴MATIC+، حالت‌های رانندگی دینامیک ای ام جی، سیستم تعلیق اسپورت، کالیپرهای ترمز نقره‌ای‌رنگ، سیستم صوتی محیطی برمستر، ناوبری کامند، اسپویلر عقب با تنظیم الکترونیکی و… اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.