قیمت و مشخصات تسلا مدل ۳ دوموتوره

ایلان ماسک در توییتر مشخصات فنی تسلا مدل ۳ دوموتوره را اعلام کرد.

تسلا دو نسخه چهار چرخ محرک از مدل ۳ را تولید خواهد کرد که یکی روی محدوده حرکتی و دیگری روی قدرت خروجی تمرکز دارد. اولین مدل از همان پیشرانه ۲۵۸ اسب بخاری قرار گرفته در بخش عقب استفاده کرده و دارای یک پیشرانه الکتریکی دیگر در اکسل جلو خواهد بود.

تسلا خروجی ترکیبی این مدل را اعلام نکرده اما می‌گوید این نسخه از مدل ۳ می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد که ۱.۱ ثانیه سریع‌تر از نسخه دیفرانسیل عقب می‌باشد. سقف سرعت این خودرو نیز ۲۲۵ کیلومتر در ساعت است.

اما مدل پرفورمنس دوموتوره قادر است تنها در عرض ۳.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی داشته باشد.

بنا به گفته‌های ماسک، مدل ۳ پرفورمنس دوموتوره به همراه تمامی آپشن ها قیمتی حدود ۷۸ هزار دلار خواهد داشت. البته این قیمت شامل سیستم رانندگی نیمه خودران اتوپایلوت نمی‌شود. ماسک همچنین گفته که این نسخه ۱۵ درصد سریع‌تر از ب ام و M3 بوده و هندلینگی بهتر از آن خواهد داشت! مدل ۳ پرفورمنس دوموتوره بنا به گفته ماسک قادر خواهد بود در پیست مسابقه تمامی رقبای کلاس خود را شکست دهد!

از طرف دیگر، مدل دوموتوره پایه ۵ هزار دلار گران‌تر از قیمت پایه مدل ۳ استاندارد است. پیش‌فروش این خودرو در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.