قیمت و جزئیات مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز ۲۰۲۱

قیمت و جزئیات مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز ۲۰۲۱

رکورد زدن در جهنم سبز ارزان نیست!

مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز ۲۰۲۱ توانست در حرکتی تحسین‌برانگیز رکورد جدیدی را در پیست نوربرگ رینگ بر جای بگذارد. این هیولا رکورد لامبورگینی SVJ را ۱.۳۶ ثانیه بهبود داده است.

واضح است که چنین رکوردشکنی‌ای با هزینه‌ای هنگفت همراه است. مرسدس بنز به‌صورت رسمی قیمت AMG GT بلک سریز را اعلام کرده و خریداران باید مبلغ قابل‌توجه ۳۲۵ هزار دلار را برای آن بپردازند که البته شامل ۱۰۵۰ دلار هزینه‌های تحویل نیست.

در مقام مقایسه باید گفت بلک سریز قبلی یعنی SLS AMG GT بلک سریز ۲۰۱۴ قیمت پایه ۳۰۰ هزار دلاری داشته است. AMG GT R Pro که دومین پسر ارشد خانواده است قیمت زیر ۲۰۰ هزار دلاری دارد. به این ترتیب GT بلک سریز ۲۰۲۱ گران‌ترین خودروی تولیدی مرسدس بنز لقب گرفته است.

با این پول اما چیزهای زیادی به دست می‌آورید. جدای از اینکه مالک سریع‌ترین خودروی پیست نوربرگ رینگ می‌شوید پشت هیولایی خواهید نشست که به پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی دست‌ساز با قدرت ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر مجهز است. این قدرت عظیم باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت محدود شده‌ی ۳۲۵ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

پکیج آئرودینامیکی AMG GT بلک سریز نیز یکی از بخش‌هایی است که باعث ایجاد قیمت بالا شده زیرا به‌طور قابل‌توجهی از خودروهای مسابقه‌ای AMG GT3 و GT4 الهام گرفته است. از جمله بخش‌های فعال این خودرو می‌توان به بال بالایی قابل تنظیم اشاره کرد. چندین قطعه فیبر کربنی نیز در خودرو بکار رفته است.

AMG GT بلک سریز جدید از اوایل سال ۲۰۲۱ در آمریکا عرضه خواهد شد و البته با رنگ انحصاری AMG ماگما بیم نارنجی بسیار زیبا و جذاب خواهد بود. تنها کافی است با حساب بانکی پر و پیمان وارد نمایندگی مرسدس شده و این هیولا را صاحب شوید!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.