قیمت نجومی قطعات کابین بوگاتی ویرون!

قیمت نجومی قطعات کابین بوگاتی ویرون!

اگر ۱۵۰ هزار دلار داشته باشید چه خودرویی می‌خرید؟ شاید یک هاچبک صفرکیلومتر و یک شاسی‌بلند از برندی غیر لوکس. شاید هم یک سدان لوکس ۶ یا ۸ سیلندر با تمامی آپشن های ممکن. خب تمامی این گزینه‌ها کاملاً جذاب و خیال‌انگیز هستند اما با این پول می‌توانید چیزی را بخرید که کاملاً متمایز جلوه کند! شما می‌توانید قهوه‌ی خودتان را روی صندلی جدید یک بوگاتی ویرون بنوشید!

برامان موتورز که یک نمایندگی خودرویی مستقر در میامی است در حال حاضر کابین کامل و جدید بوگاتی ویرون ۲۰۰۸ را می‌فروشد. موضوع جالب اینکه صندلی‌ها، داشبورد، پانل درب‌ها و کنسول مرکزی پیش از آنکه خودرو به اولین مشتری تحویل داده شود از آن جدا شده‌اند. این قطعات کاملاً نو هستند.

این پکیج کامل همچنین شامل کمربندهای ایمنی، اهرم تعویض دنده، کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع، فرمان، جعبه‌داشبورد، تریم داشبورد و… می‌باشد. نیازی به گفتن نیست که تمامی قطعات در بهترین شرایط ممکن بوده و فروشنده ادعا می‌کند همه در بخشی قرار داشته‌اند که دمای کنترل شده داشته است.

برامان موتورز می‌گوید این یک فرصت عالی برای تغییر رنگ کابین ویرون و یا تعویض قطعات کارکرده با نمونه‌های جدید است. البته شما همچنین می‌توانید با اندکی تلاش این قطعات را روی خودروی خود هم نصب کنید!

کابین یاد شده مناسب ویرون های مدل ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ بوده که البته به معنی تمامی ویرون های تولیدی است؛ و همان‌گونه که گفتیم فروشنده قیمت ۱۴۹۹۹۹ دلاری را برای کل پکیج درخواست می‌کند. شاید این قیمت بالا به نظر آید اما در نظر داشته باشید که ارزان‌ترین ویرون های فروشی هم‌اکنون حدود ۱.۳ میلیون دلار قیمت دارند.

البته eBay به شما فرصت پیشنهادهای کمتر خرید را هم می‌دهد اما فکر نمی‌کنیم که این کابین کمتر از ۱۴۰ هزار دلار فروخته شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.