قیمت نجومی فراری لافراری آپرتا فروشی

قیمت نجومی فراری لافراری آپرتا فروشی

همانند بسیاری از سوپر اسپورت های کمیاب و تولید محدود، این فراری لافراری آپرتا قرمز رنگ نیز در یک نمایندگی سطح بالا در دوبی دنبال خریدار می‌گردد. البته زیاد برای خرید آن عجله نکنید زیرا باید مبلغ ۷.۳۵ میلیون دلاری را بپردازید. این خودرو یکی از ۲۰۹ دستگاه تولیدی بوده و یک مدل اضافی نیز برای خیریه ساخته شده بود که در نهایت با بهای ۹.۹۸ میلیون دلاری فروخته شد.

اگرچه میزان خاص بودن این خودرو نسبت به آپرتای واپسین کمتر است اما GTR موتورز امید دارد خریدار پولداری را برای خرید این سوپر اسپورت پیدا کند. فراری هرگز بهای دقیق آپرتا را به عموم اعلام نکرده اما باور بر این است که هر دستگاه لافراری آپرتا با بهای ۳.۹ میلیون دلاری به خریداران تحویل داده شده است.

همان‌گونه که به یاد دارید، این برند خوشنام ایتالیایی هیچ مشکلی در فروش ۲۰۹ دستگاه تولیدی نداشته زیرا برای خرید این خودرو مشتریان بسیاری وجود داشته اما فراری با روندی بسیار خاص اقدام به انتخاب آن‌ها کرده است. بدون هیچ استثنایی تمامی خریداران دست‌چین شده حتی بدون دیدن خودرو به پیشنهاد فراری پاسخ مثبت داده‌اند.

به نظر می‌رسد که یکی از خریداران هم‌اکنون می‌خواهد سود خوبی به جیب بزند. مدل مورد بحث اصلاً کار نکرده است زیرا هر کیلومتر کارکرد آپرتا می‌تواند تأثیری منفی روی قیمت و ارزش خودرو بگذارد. این لافراری آپرتا یک سرمایه‌گذاری تجاری خالص بوده و اساساً نمونه‌ای کاملاً صفرکیلومتر است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.