قیمت مرسدس EQS نسخه AMG پرچم‌ دار اعلام شد

قیمت مرسدس EQS نسخه AMG پرچم‌دار اعلام شد

مرسدس، قیمت نخستین مدل AMG از سدان الکتریکی لوکس EQS را اعلام کرد. مرسدس AMG EQS 53 4Matic شروع قیمتی از ۱۵۲,۵۴۶ یورو معادل ۱۷۲۴۶۲ دلار خواهد داشت.

این مدل مرسدس در ماه سپتامبر در نمایشگاه مونیخ رونمایی شده و ۶۵۸ اسب بخار نیرو و ۹۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. با کمک پکیج اختیاری AMG Dynamic Plus این قوا به ۷۶۱ اسب بخار و ۱۰۲۰ نیوتن‌متر ارتقا خواهند یافت. این پکیج ۴۷۶۰ یورو معادل ۵۳۸۱ دلار به قیمت پایه می‌افزاید.

البته پکیج داینامیک پلاس شامل موارد اضافی دیگری چون استارت مسابقه‌ای و افزایش محدودیت سرعت از ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌شود. حالت تجربه صدای شبیه‌سازی شده پرفورمنس بعلاوه ترمزهای سرامیکی ۴۹۹۸ یورو معادل ۵۶۵۱ دلار دیگر آب می‌خورند. نمایشگر هدآپ هم با ۱۰۵۹ یورو (۱۱۹۷ دلار) و ترک پیس هم با ۲۹۷ یورو (۳۳۶ دلار) در لیست گزنه‌های قابل انتخاب قرار دارند.

قیمت نسخه پایه از برادر غیر AMG این خودرو یعنی EQS 580 4Matic+ به میزان ۱۷۰۱۷ یورو (۱۹۲۳۸ دلار) گران‌تر است. درحالی‌که با بهره‌مندی از باتری ۱۰۷.۸ کیلووات ساعتی مشابه، بردی ۵۲۹ تا ۵۸۶ کیلومتری با استاندارد WLTP خواهد داشت که به دلیل افزایش قدرت نسبت به EQS 450 که قدرتی ۳۳۳ اسبی و بردی ۷۴۱ کیلومتری دارد یا EQS 580 که قدرت ۵۲۳ اسبی و برد ۶۶۸ کیلومتری دارد در مرتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد.

نسخه پایه از ویژگی‌هایی چون فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب یا اکسل فعال عقب و کنترل سواری AMG با سیستم میرایی تطبیقی و جدیدترین سیستم چندرسانه‌ای MBUX با نمایشگر بزرگ هایپراسکرین و چراغ‌های جلوی دیجیتالی و یک سال شارژ رایگان در شبکه یونیتی سود می‌برد.

رنگ متالیک، هزینه اضافه‌ای ندارد اما رنگ‌های ویژه مثل قرمز hyazinth با ۲۸۵ یورو و سفید درخشان الماسی با ۸۸۰ یورو و مانگوی خاکستری selenitgrey با ۲۱۳۵ یورو قابل سفارش هستند. رینگ‌های ۲۱ اینچی آلیاژی با پره‌های دوقلو، استاندارد هستند اما دو طرح دیگر ۲۱ اینچی و یک چرخ ۲۲ اینچی با پرداخت ۲۶۱۸ یورو در دسترس‌اند.

صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن استاندارد بوده و برای گرم‌کن صندلی‌های عقب باید ۴۸۸ یورو (۵۵۲ دلار) دیگر پرداخت. برای تهویه داخلی صندلی‌ها و حافظه آن‌ها هم باید حدود ۲۳۰۰ یورو (۲۶۰۰ دلار) دیگر بپردازید. پکیج پلاس برای صندلی‌های عقب که شامل قابلیت تنظیم الکتریکی همراه با حافظه آن‌ها می‌شود و تبلت عقب با دستیار داخلی MBUX و روشنایی تطبیقی و شارژر بی‌سیم را هم دربر دارد مجموعاً ۵۲۳۶ یورو (۵۹۲۰ دلار) تمام می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.