قیمت فراری SF90 استراداله چقدر خواهد بود؟

قیمت فراری SF90 استراداله چقدر خواهد بود؟

کمتر از یک هفته‌ی پیش فراری اقدام به رونمایی از سوپرکار پلاگین هیبریدی SF90 استراداله کرد. جالب آنکه این خودرو قبلاً برای فروش آگهی شده است!

یکی از نمایندگی‌های خودروهای دست‌دوم در جنوب آلمان این خودرو را با قیمت ۱,۳۰۹,۰۰۰ یورو برای فروش گذاشته است. گفته می‌شود این خودرو در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ به دست مشتری خواهد رسید و هنوز هم می‌توان آن را به دلخواه مشتری شخصی‌سازی کرد.

فعلاً و با توجه به مشکلات قانونی که برخی مالکان با فروش سوپرکارهای خود روبرو شده‌اند می‌توان گفت خریداران احتمالی این خودرو باید با احتیاط بیشتری عمل کرده و از صحت‌وسقم این خبر مطمئن شوند. البته کسی که حدود ۱.۵ میلیون دلار را صرف خرید یک خودرو می‌کند احتمالاً تیم کوچکی از وکلا را به نمایندگی یاد شده خواهد فرستاد تا از درست بودن همه‌چیز اطمینان حاصل کنند.

با استایلی نسبتاً آینده‌نگرانه که فراری بودن خود را از طریق ورودی‌های هوای بزرگ داد می‌زند، SF استراداله دومین خودروی الکتریکی شده‌ی مارانللو پس از هایپرکار اسطوره‌ای لافراری است. این خودرو از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توربو و ۳ پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و قدرت کل ۹۸۶ اسب بخاری دارد. طبیعتاً پرفورمنس خیره‌کننده‌ای را شاهد هستیم: شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیه‌ای، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعتی.

به لطف مجموعه باتری لیتیوم-یونی ۷.۹ کیلووات ساعتی، این خودرو برد الکتریکی ۲۵ کیلومتری خواهد داشت. در حالت بدون آلایندگی نیز تنها چرخ‌های جلو نیرو را دریافت خواهند کرد و با یک فراری دیفرانسیل جلو طرف خواهیم بود! تا جایی که حافظه یاری می‌کند این ویژگی نیز برای اولین بار در محصولی از فراری دیده می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.