قیمت سرسام‌ آور تسلا شوتینگ بریک تک ساخت!

قیمت سرسام‌آور تسلا شوتینگ بریک تک ساخت!

شرکت کوچ بیلدر RemetzCar در ابتدا به دنبال تولید ۲۰ دستگاه از تسلا مدل S شوتینگ بریک بود اما نتوانست چنین برنامه‌ای را عملی سازد و تنها یک دستگاه از آن را برای یکی از کلکسیونرهای خودرویی تولید کرد. کار طراحی این خودرو بر عهده نیلز فن رویج دیزاین بوده و درب پشتی آن به گونه‌ای طراحی شده که اگر امکانش میسر بود به‌صورت مستقیم از تسلا تهیه شود اما خب پانل‌های بدنه‌ی جدید و شیشه‌ها نیز اصلاح شده‌اند. یک اسپویلر عقب نیز پذیرای برف‌پاک‌کن پنهان شیشه عقب و چراغ‌ترمز شده است.

بالاتر از همه این‌ها عدم دست زدن به عناصر اصلی خودرو بوده و تنها خط سقف آن کشیده شده است. این خودرو هم‌اکنون برای فروش عرضه شده است. خودروی موردبحث بر پایه تسلا مدل S P85 پرفورمنس دیفرانسیل عقب ساخته شده است.

جدای از اصلاحات صورت گرفته در بدنه، تریم کروم نیز از ستون‌های A تا خط سقف و اطراف سانروف پانورامیک اضافه شده است. قوای محرکه تمام الکتریکی این خودرو نیز قدرت ۴۲۲ اسب بخاری دارد.

البته کابین هم طرح سبزرنگ ویژه را روی صندلی‌های چرمی نشان می‌دهد و بدنه نیز پذیرای رنگ سبز جذابی شده است. این خودرو کارکرد ۶۰ هزار کیلومتری داشته اما شرایط بدنه و کابین آن کاملاً ایده آل می‌باشد.

اما حالا که خودروی یاد شده تنها به تعداد یک دستگاه تولید شده بنابراین کاملاً خاص است و فروشنده هم قیمت ۲۲۴۵۲۱ یورویی برای آن تعیین کرده که معادل حدود ۲۴۵ هزار دلار است.

البته مشتریان خارج از اتحادیه اروپا مجبور به پرداخت مالیات ۲۱ درصدی نبوده و بنابراین قیمت آن به ۱۸۵۵۵۵ یورو یا ۲۰۵ هزار دلار کاهش می‌یابد. ما درباره قیمت یک سوپرکار صحبت می‌کنیم و این در حالی است که قیمت نسخه استاندارد مدل S P85 از ۱۰۴۴۷۰ دلار شروع می‌شود.

آیا بدنه‌ای سفارشی و برخی تغییرات در کابین ارزش چنین قیمتی را دارند؟ شاید. کاری که انجام شده بسیار خوب بوده و استایل شوتینگ بریک کاملاً با تسلا مدل S هماهنگی پیدا کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.