قیمت خانوادهٔ جیپ واگنییر جدید، از ۶۰ تا ۱۰۰ هزار دلار

قیمت خانوادهٔ جیپ واگنییر جدید، از ۶۰ تا ۱۰۰ هزار دلار

جیپ به‌تازگی پیش‌نمایشی از گرند واگنییر جدید را با معرفی کانپستی نزدیک به تولید ارائه کرده است. این یک اس‌یووی فول سایز بسیار لوکس با سه ردیف صندلی و تکنولوژی‌های فراوان است که طبق گزارش جدید کارانددرایور، قیمت بالایی هم خواهد داشت. رئیس جیپ «کریستین مانیر» در مصاحبه‌ای با این وب‌سایت گفته است که قیمت واگنییر استاندارد از حدود ۶۰ هزار دلار آغاز می‌شود درحالی‌که قیمت مدل بالا ردهٔ گرند واگنییر به شش رقم می‌رسد.

این بازهٔ کاملاً گسترده‌ای است و نشان می‌دهد که جیپ قصد دارد خانوادهٔ واگنییر را در برابر رقبای مختلفی قرار دهد؛ بنابراین انتظار می‌رود واگنییر هم با اس‌یووی‌های فول سایز فورد و شورلت یعنی اکسپیدیشن و تاهو و هم با نسخه‌های لوکس یعنی لینکلن نویگیتور و کادیلاک اسکالید به رقابت بپردازد. همچنین به گفتهٔ مانیر، هردو مدل واگنییر و گرند واگنییر در نسخه‌های کوتاه و کشیده عرضه خواهند شد تا جاه‌طلبی‌های جیپ برای به چالش کشیدن رقبا تکمیل شود.

هرچند جیپ خودرویی که هم‌اکنون معرفی کرده را یک کانسپت می‌دارند اما مطمئناً بسیار به تولید نزدیک است. خانوادهٔ واگنییر در شاسی و زیرساخت با پیکاپ رم ۱۵۰۰ مشترک است که این شامل قوای محرکه هم می‌شود؛ بنابراین باید انتظار قرار گرفتن پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 رم با سیستم هیبریدی خفیف eTorque را زیر کاپوت پرچم‌دار جیپ داشته باشیم. علاوه بر این، شایعاتی هم وجود دارد مبنی بر اینکه قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی شش سیلندر خطی جدید فیات-کرایسلر برای اولین بار در واگنییر معرفی خواهد شد. تولید خانوادهٔ جیپ واگنییر سال آینده در کارخانهٔ میشیگان در کنار رم ۱۵۰۰ آغاز خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.