قیمت بالای ب‌ام‌و iX3، گران‌تر از X6!

قیمت بالای ب‌ام‌و iX3، گران‌تر از X6!

شاسی‌بلند الکتریکی ب‌ام‌و iX3 از تابستان سال آینده میلادی و با نسخه سفارشی پریمیر ادیشن و پریمیر پرو ادیشن روانه بازار بریتانیا خواهد شد. این دو مدل به ترتیب قیمت پایه ۶۱,۹۰۰ و ۶۴,۹۰۰ پوندی خواهند داشت.

برای مقایسه بد نیست بدانید قیمت X3 استاندارد از ۴۱,۴۸۵ پوند شروع شده و بهای پایه شاسی‌بلند بزرگ‌تر و لوکس‌تر X6 نیز ۶۰,۸۳۵ پوند می‌باشد. البته احتمال دارد ب‌ام‌و در آینده نسخه‌های ارزان‌تر از iX3 را نیز معرفی کند.

به لطف وجود این شاسی‌بلند الکتریکی، خانواده X3 اولین خانواده در بین محصولات ب‌ام‌و خواهد بود که هم به‌صورت الکتریکی و پلاگین هیبریدی و هم به‌صورت بنزینی و دیزلی عرضه می‌شود.

این خودرو در بریتانیا با چهار رنگ بدنه مشکی، سفید، آبی و خاکستری و دو تریم بدنه آلومینیوم برس خورده یا مشکی براق در دسترس می‌باشد. مشتریان همچنین شاهد وجود رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی، درب پشتی برقی، سیستم تعلیق تطبیقی و سانروف پانورامیک استاندارد در iX3 پریمیر ادیشن خواهند بود.

داخل کابین نیز چرم مرغوب با چهار رنگ وجود دارد. به این مورد باید داشبورد جدید، نورپردازی و صندلی‌های برقی را نیز اضافه کرد. شارژ بی‌سیم گوشی، صندلی‌های جلوی گرم شونده و جدیدترین تکنولوژی‌های خودران و دستیار راننده نیز جزو ویژگی‌های iX3 هستند.

اما در مدل گران‌تر پریمیر پرو ادیشن هدآپ دیسپلی، سیستم صوتی هارمن کاردون، کنترل‌های حرکتی، دستیار پارک پلاس، دستیار نوربالا و… وجود دارند.

این شاسی‌بلند الکتریکی با باتری ۸۰ کیلووات ساعتی و پیشرانه الکتریکی که قدرت ۲۸۲ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری دارد عرضه می‌شود. iX3 در عرض ۶.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و شعاع حرکتی ۴۶۰ کیلومتری را ارائه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.