قیمت‌گذاری هوندا سیویک تایپ R مدل ۲۰۱۸

قیمت‌گذاری هوندا سیویک تایپ R مدل ۲۰۱۸

اگر امیدوار معرفی نسخه پایه هوندا سیویک تایپ R به عنوان مدل سال ۲۰۱۸ بودید بهتر است که به رؤیاپردازی خود ادامه ندهید زیرا این خودروساز ژاپنی گفته خبری از تریم پایه نخواهد بود و ارزان‌ترین نسخه این خودرو قیمت ۳۴۱۰۰ دلاری خواهد داشت.

بهای یاد شده ۲۰۰ دلار گران‌تر از سال قبل بوده و تایپ R مدل ۲۰۱۸ همچنان در یک تریم کاملاً مجهز عرضه خواهد شد. هوندا از اشاره به هرگونه جزئیاتی خودداری کرده اما گفته که تایپ R مدل ۲۰۱۸ دارای ظاهری گیرا با چراغ‌های LED، بال عقب احساس‌برانگیز و سیستم اگزوز با سه خروجی اگزوز می‌باشد. مدل مذکور همچنین دارای رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی است که پشت آن‌ها ترمزهای برمبو خودنمایی می‌کنند.

با ورود به داخل کابین شاهد غربیلک فرمان چرمی، صندلی‌های اسپورت دو رنگ و اهرم تعویض دنده آلومینیومی خواهید بود. از دیگر موارد برجسته می‌توان به سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای خودکار و سیستم صوتی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی و ناوبری و همچنین سیستم‌های اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد.

نیروبخش سیویک تایپ R مدل ۲۰۱۸ پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربویی است که قدرت ۳۰۶ اسبی و گشتاور ۳۹۹ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۶ سرعته با تعویض‌های کوتاه متصل شده که نیرو را از طریق دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ‌های جلو می‌فرستد.

خب سخن از پرفورمنس شد و باید گفت سیویک تایپ R دارای دامپرهای تطبیق‌پذیر و سیستم تعلیق استرات دو محوری در جلو است که برای حذف تاثیرات گشتاور روی فرمان طراحی شده است. این خودرو همچنین از سه حالت مختلف رانندگی شامل کامفورت، اسپورت و R پلاس بهره‌مند است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.