قیمت‌گذاری هوندا سیویک تایپ R مدل ۲۰۱۷

قیمت‌گذاری هوندا سیویک تایپ R مدل ۲۰۱۷

هوندا سیویک تایپ R به زودی در ایالات‌متحده عرضه می‌شود و تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد بهای پایه این خودرو برابر با ۳۳۹۰۰ دلار خواهد بود.

طبق برچسب شیشه‌ی این خودرو، هوندا سیویک تایپ R مدل ۲۰۱۷ ده هزار دلار گران‌تر از سیویک Si خواهد بود اما از فورد فوکوس RS که بهای آغازین ۳۶۱۲۰ دلاری دارد ۲۲۲۰ دلار ارزان‌تر است. شاید فورد فوکوس RS گران‌تر باشد اما قدرتمندتر بوده و به‌صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک بهره می‌برد.

برای یک لحظه مقایسه را کنار بگذاریم و نگاهی به لیست تجهیزات استاندارد این خودرو بیندازیم. سیویک تایپ R جدید از غربیلک فرمان چرمی، صندلی‌های اسپورت گود و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی به همراه سیستم ناوبری بهره می‌برد. رانندگان همچنین شاهد میدونی‌ها و شیفتر آلومینیومی و سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو و قدرت ۵۴۰ واتی خواهند بود.

پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی سیویک تایپ R قدرت ۳۰۶ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری دارد. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی و یک دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ‌های جلو می‌رسد. سیویک تایپ R با این قوای محرکه توانسته یک دور نوربرگ رینگ را در ۷ دقیقه و ۴۳.۸۰ ثانیه طی کرده و لقب سریع‌ترین خودروی تولیدی دیفرانسیل جلو در جهنم سبز را از آنِ خود کند.

از بهار سال جاری می‌توان هوندا سیویک تایپ R مدل ۲۰۱۷ را در آمریکا خرید اما اطلاعیه رسمی دراین‌باره در هفته‌های پیش رو منتشر خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.