قیمت‌گذاری نسل جدید میتسوبیشی اوت‌لندر، تنها ۹۰۰ دلار گران‌تر از قبل

قیمت‌گذاری نسل جدید میتسوبیشی اوت‌لندر، تنها ۹۰۰ دلار گران‌تر از قبل

چند هفته پس از معرفی نسل جدید میتسوبیشی اوت‌لندر، قیمت‌گذاری کامل این کراس‌اوور ژاپنی اعلام شده است. قیمت این خودرو بدون احتساب هزینهٔ ۱۲۰۰ دلاری حمل تا مقصد، از ۲۵,۷۹۵ دلار برای تیپ پایه و محرک جلوی ES آغاز می‌شود که تنها ۹۰۰ دلار از قیمت پایهٔ ۲۴,۸۹۵ دلاری نسل قبلی گران‌تر است. تیپ پایهٔ ES اوت‌لندر به‌صورت استاندارد به نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی به همراه مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده شامل کاهش برخورد جلو، هشدار نقاط کور و ترمز اضطراری عقب مجهز است.

تیپ بعدی که SE نام دارد و قیمت آن از ۲۸,۸۴۵ دلار آغاز می‌شود، سیستم‌هایی مثل سیستم دید چند نمایی، سنسورهای پارک جلو، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، جلوگیری از خروج از خط و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی را به موارد قبلی اضافه می‌کند. علاوه بر این، تیپ SE به نمایشگر نُه اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با ناوبری، گرم‌کن صندلی‌های جلو، گرم‌کن آینه‌های جانبی، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و پورت‌های USB عقب هم مجهز است. برای این تیپ پکیجی بنام تکنولوژی هم با قیمت ۲۳۰۰ دلار قابل سفارش است که صفحه آمپر دیجیتالی، سیستم صوتی Bose و سانروف پانورامیک را به همراه دارد.

و نهایتاً بالاترین تیپ اوت‌لندر جدید هم با نام SEL و قیمت پایهٔ ۳۱,۹۴۵ دلار ارائه می‌شود. این تیپ از ویژگی‌هایی مثل تودوزی چرمی، حافظهٔ تنظیمات صندلی راننده، تنظیم برقی چهار جهتهٔ صندلی شاگرد، گرم‌کن صندلی‌های عقب و کنترل تهویهٔ سه منطقه‌ای برخوردار است. برای این تیپ امکان سفارش پکیج ۲۷۰۰ دلاری تورینگ هم وجود دارد که شامل نمایشگر سربالای ۱۰.۸ اینچی، گرم‌کن غربیلک فرمان و آفتاب‌گیر درهای عقب می‌شود.

همهٔ تیپ‌های اوت‌لندر جدید صرفاً با یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی و یک گیربکس CVT به بازار عرضه می‌شود. این قوای محرکه که از نیسان روگ جدید گرفته شده است، ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی موتور در همهٔ تیپ‌ها به‌صورت استاندارد به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود اما با پرداخت ۱۸۰۰ دلار، امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای همهٔ آن‌ها وجود خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.