قیمت‌گذاری مزدا MX-7 RF مدل ۲۰۱۷

قیمت‌گذاری مزدا MX-7 RF مدل ۲۰۱۷

در همایش ۲ روزه «میاتاز» برای بزرگداشت این رودستر دوست‌داشتنی در پیست «مزدا ریس‌وی لاگونا سِکا»، مزدا اطلاعات تکمیلی از آخرین نسخه میاتا، MX-5 RF هاردتاپ را عرضه داشته است. در این اطلاعات جدید، مشخص شده که دقیقاً چه مقدار برای میاتای فست‌بک باید پرداخت شود.

سری RF با نسخه «کلاب» شروع می‌شود که با گیربکس ۶ دنده دستی، قیمتش برابر ۳۱ هزار و ۵۵ دلار است؛ قیمتی که با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به ۳۲۲۸۵ دلار می‌رسد. همانند نسخه کانورتیبل، آپگرید «برمبو» برای سیستم ترمز و چرخ‌های BBS در قالب یک آپشن ۳۴۰۰ دلار ارائه می‌شوند.

در سطح بعدی، تریم GT قرار دارد که با گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک، قیمتی برابر ۳۲۶۲۰ یا ۳۳۸۲۵ دلار خواهد داشت. بالاترین سطح RF نیز به نسخه «لانچ ادیشن» اختصاص دارد که منحصراً با رنگ‌آمیزی بدنه خاکستری زیبای موسوم به “Machine Grey” عرضه می‌شود و از همه ویژگی‌های لوکس موجود در تریم GT به همراه نشان‌های ویژه “Launch Edition”، چرم مخصوص ناپا و یک پنل سقفی تارگای سیاه‌رنگ برخوردار است. قیمت نمونه‌های با گیربکس دستی از این مدل از ۳۳ هزار و ۸۵۰ دلار آغاز می‌شود و این در حالی است که قیمت نسخه با گیربکس اتوماتیک ۳۴ هزار و ۹۲۵ دلار است. در همین حال، یک هزینه تحویل در مقصد ۸۳۵ دلاری به قیمت نهایی تمام مدل‌های میاتا اضافه می‌گردد.

سفارش‌گیری برای نسخه «لانچ ادیشن» اخیراً آغاز شده و اگر کسی می‌خواهد جزو اولین دریافت‌کنندگان مدل RF باشد، باید به وب‌سایت مزدا برود و با پرداخت ۵۰۰ دلار، ثبت‌نام کند.

تحویل MX-5 RF لانچ ادیشن از فوریه ۲۰۱۷ آغاز می‌شود و سپس نوبت به نسخه‌های دیگر تارگا می‌رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.