قیمت‌گذاری مزدا ۳ مدل ۲۰۱۷

قیمت‌گذاری مزدا ۳ مدل ۲۰۱۷

مزدا اخیراً قیمت‌گذاری رسمی مدل ۳ را برای سال ۲۰۱۷ منتشر کرد؛ که البته در نسخه پایه تفاوتی با مدل ۲۰۱۶ ندارد.

همان‌طور که احتمالاً مطلع هستید، مدل جدید ویژگی‌های اولیه تازه‌ای مثل G-Vectoring Control و عایق‌بندی قوی‌تر دارد که در راحتی و کیفیت سواری آن بی‌تأثیر نیستند. بسته‌های ارائه‌شده برای مدل‌های دستی نیز افزایش‌یافته و در کنار آن، حروف i و s که پیش‌ازاین نشان‌دهنده اندازه پیشرانه بودند، کنار گذاشته شده‌اند.

بهای گونه سدان با تریم پایه اسپورت و جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی ۱۸,۶۸۰ و در صورت انتخاب جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار ۱۹,۷۳۰ دلار است. این ارقام در گونه هاچبک بیشتر و به ترتیب برابر با ۱۹,۹۳۰ و ۲۰,۹۸۰ هستند. پیشرانه مورداستفاده در این نسَخ همان ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی سابق می‌باشد که ۱۵۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. در صورت انتخاب مدل سدان می‌توانید با پرداخت ۱,۰۰۰ دلار بیشتر بسته تجهیزات اسپورت را سفارش دهید تا رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی، آینه‌های جانبی گرم ‌شونده، برف‌پاک‌کن‌های مجهز به حسگر باران، صندلی‌های اسپورت و تریم داخلی ساتین (Satin) نیز به خودرویتان اضافه شوند. در مدل‌های اسپورت هاچبک چنین بسته‌ای وجود ندارد اما رینگ‌های ۱۶ اینچی مذکور استاندارد هستند. همچنین تقریباً در تمامی مدل‌ها جعبه‌دنده خودکار به قیمت ۱,۰۵۰ دلار در دسترس خواهد بود.

سدانِ تورینگ (Touring) با جعبه‌دنده دستی و خودکار به ترتیب از ۲۱,۲۸۰ و ۲۲,۳۳۰ دلار آغاز می‌شود. گونه هاچبک تورینگ هم تنها به‌صورت خودکار عرضه شده و ۲۳,۰۸۰ دلار می‌طلبد (که نسبت به مدل سال گذشته ۴۵۰ دلار افزایش یافته است).

تورینگ ۲.۵ جای تریم S قبلی را گرفته و انحصاراً در اتاق هاچبک تولید خواهد شد. قوای محرکه این‌یکی از طریق مجموعه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی ۱۸۴ اسب بخاری تأمین می‌شود که در صورت همکاری با جعبه‌دنده دستی ۲۳,۲۳۰ و در حالت خودکار ۲۴,۲۸۰ دلار از حسابتان کسر خواهد کرد (۲,۰۵۰ دلار ارزان‌تر از هاچبک S تورینگ ۲۰۱۶ که فقط نمونه خودکار داشت). از تجهیزات استاندارد این نسخه می‌توان سقف متحرک، جا عینکی و آینه‌های جانبی نورپردازی شده را نام برد. اگر از ۱,۵۰۰ دلار دیگر هم بگذرید، بسته تجهیزات تورینگ با مواردی شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، ترمز خودکار در سرعت‌های کم، ورود بدون کلید، صندلی‌های چرمی در ردیف جلو و ۶ حالته برای راننده، تهویه مطبوع دو منطقه‌ای و پوشش چرم فرمان و برخی ادوات دیگر در دسترستان خواهد بود.

گران‌ترین نسخه هم گرند تورینگ نام دارد که با جعبه‌دنده دستی حداقل ۲۳,۹۸۰ و در نمونه خودکار ۲۴,۷۳۰ دلار می‌ارزد. این اعداد به ترتیب ۱,۶۰۰ و ۱,۵۵۰ دلار کاهش را نسبت به مدل مشابه سال گذشته (S گرند تورینگ) نشان می‌دهند. ویژگی‌های استاندارد این نسخه چراغ مه ‌شکن LED، هدآپ دیسپلی، پوشش چرم آلموند (بادام) یا مشکی‌رنگ برای صندلی‌ها و اجزای تیره متالیک در دماغه و جلوپنجره هستند. دو بسته در این نسخه قابل سفارش است (هردو مدل دستی و خودکار): تجهیزات پریمیوم ۱,۶۰۰ دلاری: چراغ‌های LED تطبیق‌پذیر جلو، چراغ‌های LED در عقب، تعویض‌کننده های پشت فرمان در نمونه‌های خودکار، رهیاب، آینه‌های تیره شونده خودکار و بازکننده درب گاراژ موسوم به هوم‌لینک (Homelink)؛ امنیتی ۱,۱۰۰ دلاری i-ACTIVESENSE: نوربالای خودکار، سامانه هشدار انحراف از خط حرکت، کروز کنترل انطباقی، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص‌دهنده ترافیک و کمکی حفظ خط حرکت. فناوری ترمز بازاحیاشونده موسوم به i-ELOOP نیز با ۸۰۰ دلار دیگر روی خودرو نصب می‌شود.

لازم به ذکر است که مدل ۲۰۱۷ مزدا ۳ از همین هفته در نمایندگی‌های فروش این خودروساز حضور خواهد داشت.

منبع: automobilemag

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.