قیمت‌گذاری دی‌اس ۹ در بریتانیا، ۵ هزار پوند گران‌تر از E کلاس و سری ۵

قیمت‌گذاری دی‌اس ۹ در بریتانیا، ۵ هزار پوند گران‌تر از E کلاس و سری ۵

دی‌اس رسماً پذیرش سفارشات خرید برای سدان پرچم‌دار خود یعنی DS 9 را در بریتانیا آغاز کرده است. این خودرو که بر اساس پلت‌فرم EMP2 گروه پژو-سیتروئن ساخته شده، یک سدان بزرگ لوکس با ۴,۹۳۳ میلی‌متر طول است. دی‌اس ۹ در دو نسخهٔ مختلف در بریتانیا عرضه می‌شود که قیمت نسخهٔ پایه از ۴۰,۶۱۵ پوند آغاز می‌شود. این یعنی قیمت پایهٔ سدان پرچم‌دار دی‌اس حدود ۵ هزار پوند از رقبای گردن‌کلفت آلمانی یعنی مرسدس بنز E کلاس و ب‌ام‌و سری ۵ گران‌تر است.

نسخهٔ بعدی دی‌اس ۹ هم پلاگین‌هیبریدی است که قیمت پایهٔ آن از ۴۶,۱۰۰ پوند شروع می‌شود. این نسخهٔ هیبریدی با دو قوای محرکهٔ مختلف ارائه می‌شود. نمونهٔ اول از نوع محرک جلو با مجموع قدرت ۲۲۵ اسب بخار و باطری ۱۱.۹ کیلووات ساعتی است که بُرد تمام الکتریکی ۵۵ کیلومتری را ارائه می‌کند. نمونهٔ بعدی اما با ۳۶۰ اسب بخار قدرت، قوی‌تر و چهارچرخ محرک است. نسخهٔ پایهٔ بنزینی هم به یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربو با ۲۲۵ اسب بخار قدرت است. انتقال قدرت در همهٔ نسخه‌ها توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد.

تمام نسخه‌های دی‌اس ۹ به‌طور سخاوتمندانه‌ای به تجهیزات و ویژگی‌های لوکس مجهز شده‌اند که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به تودوزی چرمی و آلکانترا، نورپردازی داخلی، ماساژور صندلی‌ها و سیستم صوتی پریمیوم اشاره کرد. علاوه بر این، خریداران از سیستم خودران سطح دو، سیستم تعلیق با اسکن مسیر، سیستم پارک خودکار، دید در شب، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص علائم ترافیکی، چراغ‌های جلوی هوشمند و پایش توجه راننده هم برخوردار خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.