قیمت‌گذاری جیپ گرند چروکی L، تنها ۳ هزار دلار گران‌تر!

 جیپ گرند چروکی L

چند ماه پیش جیپ مدل جدید گرند چروکی L را معرفی کرد و حالا قیمت‌گذاری نسخه‌های مختلف آن مشخص شده است. قیمت این اس‌یووی سه ردیفه در تیپ پایه از ۳۸,۵۹۰ دلار آغاز می‌شود که تنها ۳ هزار دلار از گرند چروکی دو ردیفهٔ قبلی بیشتر است. این تیپ به‌صورت استاندارد به چراغ‌های LED، رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی، صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، غربیلک فرمان چرمی، تنظیم برقی هشت جهتهٔ صندلی راننده، سیستم صوتی با شش بلندگو و کنترل تهویهٔ اتوماتیک دو منطقه‌ای مجهز است.

در بخش ایمنی هم تیپ پایهٔ گرند چروکی L از مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده شامل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت دوباره، پایش نقاط کور، هشدار برخورد در هر سرعتی با قابلیت تشخیص عابرین پیاده و دوچرخه‌سواران و ترمز فعال، دستیار پارک عقب و هشدار خروج از خط با دستیار حفظ حرکت میان خطوط برخوردار است. زیر کاپوت این تیپ پیشرانهٔ آشنای ۳.۶ لیتری V6 پنتااستار قرار می‌گیرد که ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده که به‌صورت استاندارد نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. البته امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم وجود خواهد داشت اما فعلاً قیمت آن مشخص نیست.

تیپ بعدی، لیمیتد نام دارد که قیمت آن از ۴۵,۴۹۰ دلار آغاز می‌شود. این افزایش قیمت قابل‌توجهی نسبت به تیپ پایه است اما در عوض تجهیزات بیشتری شامل جلوپنجرهٔ شیک‌تر، درب صندوق برقی، نوربالای اتوماتیک، مه شکن‌های LED، استارت از راه دور، گرم‌کن صندلی‌های دو ردیف اول، تنظیم برقی صندلی شاگرد، حافظهٔ صندلی راننده، غربیلک فرمان چرمی با گرم‌کن، سیستم نورپردازی داخلی و خروجی برق ۱۱۵ ولت را ارائه می‌کند.

خریدارانی که تجهیزات بیشتری می‌خواهند می‌توانند سراغ تیپ اوورلند با قیمت پایهٔ ۵۶,۴۹۰ دلار بروند که از طراحی منحصربه‌فرد بخش جلویی، سانروف پانورامیک، سنسور باران، درب صندوق اتوماتیک، رینگ‌های ۲۰ اینچی، صندلی‌های چرمی ناپا با گرم‌کن و تهویه در جلو، تریم چوبی، نورپردازی داخلی پنج رنگ، صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی و سیستم صوتی آلپاین با نُه بلندگو و یک ساب‌ووفر برخوردار است. این تیپ همچنین به سیستم تعلیق بادی با کمک‌فنرهای تطبیقی هم مجهز است و خریداران می‌توانند پیشرانهٔ قوی‌تر ۵.۷ لیتری V8 همی با ۳۵۷ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور را هم برای آن سفارش دهند.

بالاترین تیپ گرند چروکی L هم سامیت است که قیمت آن از ۶۰,۴۹۰ دلار شروع می‌شود. این تیپ در بیرون از سقف مشکی براق با تریم کرومی پلاتینوم برخوردار است و در داخل هم گرم‌کن، تهویه، ماساژور و تنظیم برقی ۱۲ جهتهٔ صندلی‌ها، کنترل تهویهٔ چهار منطقه‌ای، کنسول مرکزی در صندلی‌های ردیف دوم و نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۱ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این تیپ نیز برخورداری از سیستم نیمه خودران سطح دو است که امکان رانندگی بدون دخالت دست در هر سرعتی را فراهم می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.