قیمت‌گذاری جیپ چروکی ۲۰۱۹

قیمت‌گذاری جیپ چروکی ۲۰۱۹

اخیراً جیپ چروکی ۲۰۱۹ فیس لیفت در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی شده و هم‌اکنون می‌توانیم با طیف مدل‌ها و جزئیات قیمت آن آشنا شویم.

بنا به گفته اتوبلاگ، نسخه پایه چروکی لتیتود بهای پایه ۲۵۱۹۰ دلاری خواهد داشت. علیرغم کاهش بهای ۳۰۰ دلاری، چروکی لتیتود تجهیزات مناسبی داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به چراغ‌های جلوی LED، سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی اشاره کرد. این مدل همچنین دارای سیستم صوتی با ۶ بلندگو و صفحه دیجیتال ۳.۵ اینچی در میان پشت آمپرها است.

مدل لتیتود پلاس نیز با کاهش بهای ۳۰۰ دلاری هم‌اکنون برچسب قیمتی ۲۷۶۹۰ دلاری دارد. این نسخه در مقایسه با مدل پایه دارای شیشه‌های تیره و رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی می‌باشد. چروکی لتیتود پلاس علاوه بر موارد یاد شده از پوشش صندلی‌های پریمیوم و همچنین صندلی راننده برقی با تنظیم در ۸ جهت سود می‌برد.

در یک سطح بالاتر مدل لیمیتد با قیمت ۳۱۵۷۰ دلار قرار می‌گیرد که بهای آن در مقایسه با مدل قبلی افزایش ۶۸۰ دلاری را نشان می‌دهد. این افزایش قیمت چندان زیاد نبوده و در عوض می‌توانیم تجهیزاتی همچون صندلی‌های چرمی گرم شونده و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای خودکار را در مدل لیمیتد ببینیم. دیگر تجهیزات این نسخه عبارت‌اند از دوربین دید عقب با تیره شوندگی خودکار، درب پشتی برقی و سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect با صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی.

مدلی که روی آفرود تمرکز دارد همان چروکی تریل هاوک بوده و قیمت آن با افزایش ۲۴۲۵ دلاری به ۳۴۵۱۵ دلار رسیده است. با توجه به حالت تریل آن، چروکی تریل هاوک از سیستم تعلیق آفرود و رینگ‌های ۱۷ اینچی به همراه لاستیک‌های بزرگ‌تر بهره می‌برد. دیگر ویژگی‌های کلیدی اضافی این نسخه شامل پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۲ لیتری متصل به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک می‌باشد.

نهایتاً به مدل لوکس چروکی اورلند می‌رسیم که بهای آن نیز با اندکی افزایش به ۳۸۹۷۰ دلار رسیده است. این خودرو با سپرهای همرنگ بدنه و رینگ‌های ۱۹ اینچی پولیش خورده متمایز می‌شود. رانندگان همچنین در داخل کابین شاهد صندلی‌های جلوی چرم ناپا (دارای عملکرد گرم و سرد شونده)، غربیلک فرمان چرمی با تریم چوب و سیستم اطلاعات سرگرمی با ناوبری ماهواره‌ای خواهند بود. درب پشتی هندزفری و سیستم صوتی پریمیوم آلپاین از دیگر ویژگی‌های برجسته چروکی اورلند هستند.

برای سفارش سیستم چهار چرخ محرک (به جز مدل تریل هاوک) باید ۱۵۰۰ دلار دیگر پرداخت و البته در زمان خرید هر نسخه نیز باید ۱۱۹۵ دلار دیگر برای هزینه‌های تحویل و جانبی در نظر گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.