قیمت‌گذاری جذاب میتسوبیشی اوت لندر PHEV در آمریکا

قیمت‌گذاری جذاب میتسوبیشی اوت لندر PHEV در آمریکا

میتسوبیشی اوت لندر پلاگین هیبریدی در اکثر نقاط جهان خودروی موفقی نشان داده و در کل بیش از یک‌صد هزار دستگاه از این شاسی‌بلند ژاپنی روانه خانه خریداران شده است.

میتسوبیشی اوت لندر PHEV که دومین خودروی پرفروش پلاگین هیبریدی در جهان محسوب می‌شود در سال ۲۰۱۸ در آمریکا حضور خواهد داشت و قطعاً روی بازار دیگر محصول رده میانی پلاگین هیبرید یعنی کرایسلر پاسیفیکا تأثیر خواهد داشت. این مینی‌ون آمریکایی دینامیک رانندگی و پرفورمنس عالی داشته اما بهای آن پیش از مشوق‌ها و هزینه‌های تحویل از حدود ۴۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

بنا به گفته برنامه‌ریزان تولید در آمریکا و کانادا، میتسوبیشی در زمان تصمیم‌گیری برای عرضه اوت لندر در این کشور قیمت کرایسلر را در نظر داشته است. تلاش ژاپنی‌ها این بوده که اوت لندر PHEV را با بهای ۳۵۵۳۵ دلاری که حدود ۵ هزار دلار کمتر از پاسیفیکا هیبرید است به بازار عرضه کنند. این خودرو همچنین بسیار ارزان‌تر از دیگر شاسی بلندهای پلاگین هیبرید بازار نظیر ب ام و X5 eDrive40 و ولوو XC90 T8 است که بهای پایه هر دو بالاتر از ۶۰ هزار دلار می‌باشد.

موضوع دیگر اینکه خودرویی همچون مینی کانتری‌من S E هیبرید بهای ۳۷۶۵۰ دلاری دارد اما کوچک‌تر از میتسوبیشی است. حتی شاسی بلندهای غیر پلاگین هیبریدی همچون تویوتا راو ۴ و هایلندر هیبرید نیز به ترتیب بهای ۳۰۵۳۰ و ۳۷۶۶۵ دلاری داشته اما نمی‌توانند در حالت تمام الکتریکی حرکت کنند.

شایان ذکر است این قیمت‌گذاری پیش از دخیل شدن مشوق‌ها و هزینه‌های تحویل بوده و نشان دهنده عزم راسخ میتسوبیشی برای موفقیت در آمریکاست.

اوت لندر پلاگین هیبرید دارای سیستم چهار چرخ محرک و پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری و دو واحد الکتریکی است. اوت لندر PHEV خودرویی جالب‌توجه است که می‌تواند با یک‌بار شارژ مسافت حدود ۵۰ کیلومتری را در حالت تمام الکتریکی طی کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.