قلب جدید فراری در سال ۲۰۱۹، یک V8 هیبرید!

قلب جدید فراری در سال ۲۰۱۹، یک V8 هیبرید!

زمان در حال تغییر بوده و ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که دو فراری هیبریدی تولید شده و البته جهانیان آماده پذیرایی از شاسی‌بلندی جدید با لوگوی اسب رقصان هم می‌شوند. این خودروها می‌توانند وجه اشتراکی داشته باشند زیرا سرجیو مارکیونه قبلاً برنامه‌های شرکت برای تولید قوای محرکه هیبریدی و عرضه آن در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرده است. شاید این قلب آهنین در دل یک شاسی‌بلند قرار بگیرد.

مارکیونه می‌گوید فراری هنوز درباره خودرویی که از این پیشرانه ۸ سیلندر الکتریکی شده استفاده خواهد کرد تصمیمی نگرفته اما اذعان داشته نمونه‌های پیش‌تولیدی را با این قوای محرکه روانه خیابان‌ها کرده است. با در نظر گرفتن تولید یک شاسی‌بلند جدید می‌توان گفت احتمال به‌کارگیری این پیشرانه در محصول جدید فراری وجود دارد.

صرف نظر از نوع خودرو، از نظر فنی این اولین محصول تولیدی عادی فراری خواهد بود که از قوای محرکه هیبریدی استفاده می‌کند زیرا لافراری و برادر اسپایدر آن مدل‌هایی تولید محدود بوده‌اند. اگرچه جزئیات این پیشرانه هنوز مشخص نشده اما مارکیونه گفته است این برند نیازمند هیبریدی‌های مرسوم‌تری است. احتمالاً او به تنظیمات پلاگین هیبریدی سنتی با محدوده حرکتی حالت تمام الکتریکی و آلایندگی کمتر اشاره کرده است. این اظهارات دقیقاً متضاد با هدفی بوده که در لافراری وجود داشته است.

البته این اقدام توجیه‌پذیر است زیرا فراری درست همانند در کمپانی دیگری باید با قوانین سخت‌گیرانه آلایندگی وفق یابد. این برند ایتالیایی در واقع هم‌اکنون نیازی به پاس کردن این استانداردها ندارد زیرا قوانین یاد شده تنها برای کمپانی‌هایی اعمال شده‌اند که تولید بیش از ۱۰ هزار دستگاهی در سال دارند اما با تولید یک شاسی‌بلند احتمالاً سقف فروش فراری از این میزان فراتر خواهد رفت.

مارکیونه قول داده پیشرانه‌های ۱۲ سیلندر همچنان پابرجا خواهند بود و فراری آماده است تکنولوژی الکتریکی را در محصولات بیشتری بکار ببرد.

این خودروساز در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ با مدل جدید ۴۸۸ پیستا که نسخه متمرکز روی پیست از GTB می‌باشد حضور دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.