قطع تولید محصولات هوندا در بریتانیا به خاطر کمبود قطعات

قطع تولید محصولات هوندا در بریتانیا به خاطر کمبود قطعات

هوندا تولید خود در کارخانه سوئیندون بریتانیا را به خاطر تراکم بندرها و تأخیر در تحویل قطعات کلیدی متوقف کرده است. این خودروساز ژاپنی به دنبال از سر گیری تولید خود در سریع‌ترین زمان ممکن است.

کارخانه سوئیندون سال پیش حدود ۱۱۰ هزار دستگاه خودرو تولید کرد و در سال ۲۰۲۱ به خاطر برنامه احیای هوندا به‌طور موقتی تعطیل خواهد شد.

هوندا با انتشار بیانیه‌ای گفته است: “موقعیت کنونی با دقت تحت نظر بوده و ما به دنبال از سر گیری تولید در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم.” این خودروساز از روش تولید درست سر وقت استفاده می‌کند که در آن قطعات دقیقاً زمانی به دست کارخانه می‌رسند که موردنیاز بوده و درخواست شوند.

یکی از راه‌حل‌های جایگزین می‌تواند ارسال هوایی قطعات از کشورهای مبدأ به بریتانیا باشد. در همین اثنا بندرگاه‌های اصلی بریتانیا همچون ساوتهمپتون و لندن کاملاً متراکم شلوغ هستند که یکی از دلایل اصلی آن افزایش سفارش‌های مصرف‌کنندگان به خاطر کریسمس و همچنین انباشت محصولات کمپانی‌ها به خاطر قرنطینه می‌باشد.

خودروسازان دیگری هم با چنین مشکلاتی روبرو بوده‌اند و بنتلی هواپیماهای تجاری را برای نقل‌وانتقال احتمالی قطعات بدنه، پیشرانه‌ها و قطعات دیگر آماده داشته است. گروه پژو-سیتروئن نیز هشدار داده حتی با وجود توافق تجاری دقیقه نود بریتانیا با اتحادیه اروپا نیز رخ دادن چنین اختلالاتی اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

بریتانیا و اروپا در زمینه تجارت خودرویی کاملاً به هم مرتبط هستند و عدم دست‌یابی به یک توافق بر سر برگزیت می‌تواند عواقب جدی برای خودروسازان در پی داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.