قطعات جانبی جدید برای هوندا آکورد ۲۰۲۰

قطعات جانبی جدید برای هوندا آکورد ۲۰۲۰

نسل فعلی هوندا آکورد از ظاهر دینامیکی برخوردار است اما این سدان میان سایز در ژاپن با قطعات جانبی اورجینال جدیدی عرضه شده تا بیش از پیش نظر خریداران را جلب کند.

در بخش جلوی آکورد می‌توان رکاب‌های زیرین جدید را در هر دو طرف سپر سفارش داد، رکاب‌هایی که ۴۴ هزار ین قیمت دارند. همچنین یک جلوپنجره جدید با همین قیمت در دسترس می‌باشد.

وقتی به کناره‌ها برسید رکاب‌های جدید ۶۶ هزار ینی قابل سفارش خواهند بود که باعث ایجاد ظاهر اسپورتی می‌شوند. سپر عقب هم با رکاب‌های زیرین در دسترس بوده و قیمت مشابه با نمونه‌های سپر جلو را دارند. یک اسپویلر لبه صندوق هم در دسترس بوده که قیمت ۴۴ هزار ینی دارد. نهایتاً نیز نشان مشکی هوندا با قیمت ۷۷۰۰ ین ارائه شده است.

گران‌ترین آپشن در دسترس خریداران ژاپنی آکورد رینگ‌های آن هستند. هوندا در ابتدا رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی ۴۶۲۰۰ ینی را عرضه کرده درحالی‌که رینگ‌های ۱۹ اینچی هم با بهای ۴۹۵۰۰ ین در دسترس هستند.

هوندا ارتقای کابین را هم از یاد نبرده است. برای مثال محافظ رکاب‌های جانبی با قیمت ۳۶ هزار ین عرضه شده و چراغ‌های خوشامدگویی نیز وجود دارند. از دیگر قطعات جانبی هوندا آکورد می‌توان به چراغ‌های میدونی، نورپردازی داخل درب‌ها و سه کف‌پوش و فضای نگهداری وسایل برای صندوق‌عقب اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.