قدرت نسخهٔ تولیدی مرسدس-آام‌گ وان به ۱۲۰۰ اسب بخار افزایش میابد

قدرت نسخهٔ تولیدی مرسدس-آام‌گ وان به ۱۲۰۰ اسب بخار افزایش میابد

مرسدس-آام‌گ مدت‌ها است با توسعهٔ هایپرکار وان درگیر است و حالا گزارش جدیدی ادعا می‌کند نسخهٔ تولیدی و نهایی این هایپرکار آلمانی قدرت بیشتری نسبت به اعداد اعلامی قبلی خواهد داشت. میدانیم که قوای محرکهٔ وان از پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری V6 توربوشارژ فرمول یک به همراه چهار موتور الکتریکی تشکیل شده است. مرسدس قبلاً اعلام کرده بود این سیستم مجموعاً قدرتی در حدود ۱۰۰۰ اسب بخار تولید می‌کند اما حالا به نظر می‌رسد خروجی آن چیزی در حدود ۱۲۰۰ اسب بخار باشد.

مهندسان مرسدس-آام‌گ در زمینهٔ آماده‌سازی پیشرانهٔ فرمول یک برای یک خودروی تولیدی جاده‌ای با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند که یکی از آن‌ها مسئلهٔ استارت سرد بوده و اکنون رفع شده است. طبق گزارش سوپرکار بلاگ، مرسدس برای بهینه‌سازی این قوای محرکهٔ هیبریدی تلاش زیادی کرده و به همین دلیل خروجی آن از ۱۰۰۰ اسب بخاری که قبلاً وعده داده شده بود فراتر رفته و در نسخهٔ تولیدی بیش از ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

البته پیش از شروع تولید وان هنوز هم باید اقداماتی روی قوای محرکه صورت گیرد. به‌عنوان‌مثال، مرسدس هنوز در تلاش است تا سطح صدا و لرزش خودرو را کاهش دهد، کاری که مطمئناً چالش‌برانگیز خواهد بود. در ماه آگوست نیز مرسدس تأیید کرد که به‌زودی آزمایش‌های AMG One را در نوربرگ‌رینگ آغاز می‌کند؛ بنابراین باید ببینیم آیا اشتوتگارتی‌ها قصد ثبت رکورد جدیدی را در جهنم سبز دارند یا نه. البته قطعاً AMG One تمام موارد لازم برای شکستن رکورد لامبورگینی اونتادور SVJ را دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.