قدرت‌ نمایی مرسدس-ای‌ ام‌ جی E63 S در تست‌های سرعت و شتاب

قدرت‌نمایی مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S در تست‌های سرعت و شتاب

مرسدس-ای ام جی E63 S فیس لیفت ۲۰۲۱ همان سوپر سدانی است که دوست داریم اما حالا از ظاهر و کابینی به‌روزتر و همچنین تکنولوژی‌های مدرن سود می‌برد. نتیجه این تغییرات تولید سدان اسپورتی است که با مالک رفتار دوستانه‌تری دارد و استایل آن نیز مشابه سایر محصولات مرسدس-ای ام جی می‌باشد. اگرچه تغییرات زیادی وجود دارد اما چیزی که مشهود است همان پرفورمنس مشهور E63 S می‌باشد. باور ندارید؟ خب این ویدئوی منتشر شده توسط اتومان TV را مشاهده کنید که در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان ضبط شده است.

بزرگ‌ترین تغییر این سدان لوکس در بخش بدنه جلوپنجره جدیدی است که با دیگر محصولات AMG همخوانی دارد. در کابین نیز طراحی جدیدی برای صفحات نمایش در نظر گرفته شده است.

قطعاً داشتن تکنولوژی‌های مدرن بیشتر در کابین چیز خوبی است اما بهترین نکته درباره E63 و E63 S پرفورمنس آن‌هاست. نیروبخش این سدان وحشی پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوست که قدرت ۶۰۳ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند. مرسدس می‌گوید E63 S تنها در ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. البته این سقف سرعت به‌صورت الکترونیکی محدود شده است. نیروی تولیدی نیز از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها فرستاده می‌شود.

اما عملکرد مرسدس-ای ام جی E63 S در دنیای واقعی چگونه است؟ خب اتومان TV می‌گوید E63 S خودرویی شوکه کننده برای راندن است. این خودرویی عالی برای اتوبان بوده هرچند آرزو داشتیم که ای‌کاش سرعت این خودرو محدود نمی‌شد ولی خب نمی‌توان همه خوبی‌ها را یکجا داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.