قایق مفهومی با الهام از i-Cockpit پژو

قایق مفهومی با الهام از i-Cockpit پژو

پژو یک خودروساز است؛ اما خب به تولید اسکوتر، دوچرخه و حتی آسیاب فلفل نیز مشغول است؛ اما آیا قایق هم می‌سازد؟ خب نه پژو قایق نمی‌سازد؛ اما شرکت Beneteau یک قایق‌ساز است و این دو کمپانی با یکدیگر برای طراحی این قایق مفهومی همکاری کرده‌اند.

کانسپت مورد بحث که Sea Drive نامیده می‌شود از طرح i-Cockpit پژو سود برده است. این کاکپیت در خودروهایی چون ۲۰۸ و ۳۰۸ و کراس اوورهای ۲۰۰۸، ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ بکار رفته و هم‌اکنون آن را در داخل قایق نیز می‌بینیم.

بدین ترتیب شاهد غربیلک فرمان کوچک برای مانور دادن آسان، صفحه لمسی بزرگ ۱۷ اینچی و لمسی، هدآپ دیسپلی و دکمه‌های مینیمالیستی برای عملکردهای اصلی هستیم. این کابین با چرم ناپا پوشانده شده و شاهد دوخت‌های ویژه به همراه تریم کرونی هستیم تا ظاهر و احساس لوکسی ایجاد شود.

کنترل‌های سیستم کنترل قایق و صفحات نمایش در نظر گرفته عملکردهای متنوعی چون نورپردازی، سیستم تهویه، ناوبری، الکتریکی، سیستم صوتی، پیشرانه، باتری و میزان سوخت را نشان داده و کنترل می‌کنند.

ما انتظار نداریم که پژو همین‌الان مشغول ساخت قایق شود اما اگر ببینیم قایق‌های جدید Beneteau در آینده از شاخصه‌های طراحی پژو سود برده‌اند خیلی تعجب نخواهیم کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.