قابلیت واکنش به پیام‌ها با اموجی به اپ Messages در اندروید آمد

قابلیت واکنش به پیام‌ها با اموجی به اپ Messages در اندروید آمد

گوگل به منظور رقابت با دیگر اپلیکیشن‌های چت، قابلیت واکنش به پیام‌ها با اموجی را به اپ Messages اضافه کرد. این قابلیت حدودا از سه ماه قبل به طور آزمایشی برای عده محدودی فعال شد اما گوگل حالا آن را به مرور در دسترس کاربران اندرویدی قرار می‌دهد.

برای واکنش دادن به پیام‌ها با اموجی در اپ Messages کافیست پیام را لمس کرده و نگه دارید. با این کار یک نوار باریک با هفت اموجی ظاهر می‌شود. برای اضافه کردن اموجی‌ها باید قابلیت Chat در اپ Messages فعال باشد، بنابراین امکان ارسال آن‌ها برای مخاطبانی که آیفون دارند و همچنین کاربرانی که گوشی اندرویدی آن‌ها از قابلیت RCS پشتیبانی نمی‌کند، وجود ندارد.

قابلیت واکنش به پیام‌ها با اموجی به مرور در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، بنابراین اگر هنوز برای شما فعال نشده باید بیشتر منتظر بمانید.

گوگل همچنین در بیانیه این شرکت به قابلیت‌های دیگری که به تازگی به اپ Messages اضافه شده‌اند، اشاره کرد. این اپ حالا با توجه به پیام‌های دریافتی اخیر، متن یا اموجی را پیشنهاد داده و Smart Reply قابلیت پیشنهاد دادن استیکرها را پیدا کرده است. استیکرها بالای قسمتی که کاربر در حال وارد کردن پیام است ظاهر می‌شوند. قابلیت تقریباً جدید دیگر ویرایشگر داخلی تصویر است که به کاربر اجازه نقاشی کردن روی عکس‌های گرفته شده با گوشی را می‌دهد.

بیشتر قابلیت‌های جدید اپ Messages مدت هاست که در دیگر اپلیکیشن‌های چت وجود دارند، با این وجود اضافه شدن آن‌ها برای گوگل اهمیت داشته و در تشویق کاربران به استفاده از این اپ به جای ده‌ها اپ چت و پیام رسان دیگر تأثیرگذار خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.