فیس‌ لیفت لندویند X7، همچنان شبیه به رنجروور اووک

لندویند X7 کپی فاحشی از رنجروور اووک است و حالا این کراس‌اوور چینی فیس‌لیفتی را تجربه کرده است اما هنوز هم بسیار به رنجروور شباهت دارد. البته پیش‌ازاین در ماه جولای برای اولین بار تصاویری از فیس‌لیفت لندویند منتشر شد اما حالا تصاویر رسمی آن انتشار یافته که نمای کاملی از تغییرات ظاهری آن‌را نشان می‌دهد. شکل کلی X7 طی این فیس‌لیفت بدون تغییر باقیمانده است اما بااین‌حال سازندهٔ چینی سعی داشته با انجام تغییراتی جزئی ظاهر این کراس‌اوور را مدرن‌تر کند.

مهم‌ترین تغییرات X7 فیس‌لیفت در نمای جلو و عقب آن صورت گرفته است. در جلو، چراغ‌ها و جلوپنجره تغییراتی را تجربه کرده و سپر نیز دوباره طراحی شده که در آن یک عنصر نقره‌ای‌رنگ برجسته کار شده است. در عقب نیز بزرگ‌ترین تغییر، طراحی چراغ‌های جدید است که تا حد زیادی از چراغ‌های اووک فاصله گرفته‌اند اما در عوض حالا تا حدودی یادآور چراغ‌های عقب مرسدس بنز GLC هستند. علاوه بر این، در اینجا تغییراتی هم در سپر، جا پلاک و سر اگزوزها ایجاد شده است.

در بخش پیشرانه‌ها نیز لندویند X7 همچنان با همان موتور ۲ لیتری توربو ارائه خواهد شد که ۱۹۰ اسب بخار قدرت دارد؛ اما در نسخهٔ فیس‌لیفت شده در کنار موتور ۲ لیتری سابق یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربوی جدید هم ارائه شده که متعلق به میتسوبیشی بوده و ۱۶۰ اسب بخار قدرت دارد؛ بنابراین حالا قیمت پایهٔ X7 جدید با این موتور به ۱۰۰ هزار یوآن معادل ۱۵ هزار دلار کاهش پیدا کرده است.

این در حالی است که قیمت رنجروور اووک که در چین توسط جوینت ونچر جگوار-لندروور-چری تولید می‌شود با موتور ۲ لیتری ۲۴۰ اسب بخاری در این کشور از ۳۸۸ هزار یوآن معادل ۵۸ هزار دلار آغاز می‌شود که این یعنی بیش از سه برابر گران‌تر از نسخهٔ پایهٔ لندویند X7؛ بنابراین در کشوری که مردم با کیف پول خود فکر می‌کنند، این اختلاف قیمت می‌تواند امتیاز قابل‌توجهی برای لندویند X7 با وجود ظاهر تقریباً یکسان با رنجروور اووک باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.