فیس‌لیفت پژو پارتنر برای سال ۲۰۱۵

پژو همزمان با سیتروئن که مینی ون برلینگو را فیس‌لیفت کرده، مدل پارتنر خود را با به‌روزرسانی‌های ظاهری و تجهیزات جدید معرفی نموده است.

تجدیدنظر ظاهری شامل سپرها و چراغ‌های با طراحی جدید، جلوپنجره مشبک با نشان پژو در مرکز آن، چراغ‌های LED روی سپر به‌عنوان چراغ‌های روزتاب و چراغ‌های گرد مه شکن در زیر آن‌ها می‌شود.

دو رنگ جدید خاکستری Artense و خاکستری Moka نیز به دامنه رنگ‌های بدنه افزوده شده‌اند. چرخ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی نیز به صورت اختیاری عرضه می‌شوند.

درون کابین با صندلی‌های راحت‌تر و تریمی خاکستری با کیفیت بالاتر روبرو می‌شوید. یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی با پشتیبانی از MirrorLink، بلوتوث، USB، AUX، تشخیص صدا و ناوبری به مجموعه داشبورد افزوده شده است. سنسور پارکینگ و دوربین عقب به صورت اختیاری ارائه می‌شوند.

برای پیشرانه می‌توان یکی از ۷ موتور بنزینی VTI و یا دیزلی HDI را انتخاب نمود. قدرت تولیدی این پیشرانه‌ها از ۷۵ اسب بخار آغاز و به ۱۲۰ اسب بخار گسترش می‌یابد. میزان مصرف سوخت و آلاینده‌های منتشره نیز به طور میانگین تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. بسته به نوع موتور می‌توان از گیربکس ۵ سرعته یا ۶ سرعته دستی یا خودکار ETG6 بهره برد. مدل الکتریکی پارتنر هم با موتور برقی ۶۷ اسبی می‌تواند ۱۷۰ کیلومتر مسافت را با هر بار شارژ باتری‌ها طی کند. سیستم کنترل Grip نیز قادر است کشش خودرو را بهبود داده و این خودروی تک دیفرانسیل را از سرخوردن و هرزگردی تا حدودی رهایی بخشد. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.