فیس‌لیفت و به‌روزرسانی جزئی هوندا آکورد برای مدل ۲۰۲۱

فیس‌لیفت و به‌روزرسانی جزئی هوندا آکورد برای مدل ۲۰۲۱

هوندا برای مدل ۲۰۲۱، سدان میان سایز خود یعنی آکورد را مورد چند به‌روزرسانی قرار داده است. یکی از این به‌روزرسانی‌ها، تازه‌سازی طراحی بیرونی خودرو با جلوپنجرهٔ عریض‌تر با ادغام بهتر رادار، چراغ‌های جلوی LED جدید با روشنایی گسترده‌تر و دهانهٔ کوچک‌تری برای مه شکن‌ها است. همچنین برای تیپ‌های LX، EX-L و تورینگ رینگ‌های آلیاژی جدیدی ارائه شده و برای تیپ‌های اسپرت و تورینگ هم رنگ بیرونی خاکستری جدیدی قابل انتخاب است.

در داخل، هوندا نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را در همهٔ تیپ‌ها به‌صورت استاندارد ارائه کرده است که این یعنی اپل کارپلی و اندروید اتو هم حالا استاندارد هستند. در بخش ایمنی، همهٔ تیپ‌های آکورد به سیستم جدید یادآوری صندلی عقب و یادآوری کمربند ایمنی عقب مجهز شده‌اند درحالی‌که در تیپ‌های بالاتر یک سیستم کنترل ترمز سرعت پایین هم ارائه می‌شود. همچنین کروز کنترل تطبیقی و دستیار حفظ حرکت میان خطوط نیز مورد به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند.

در بخش قوای محرکهٔ نیز آکورد هیبریدی به لطف به‌روزرسانی‌هایی در سیستم دو موتوره، پاسخ فوری‌تر به میدونی گاز و احساس شتاب طبیعی‌تری پیدا کرده است. همچنین نرم‌افزار مدیریت موتورهای توربوشارژ ۱.۵ لیتری ۱۹۲ اسب بخاری و ۲ لیتری ۲۵۲ اسب بخاری نیز برای پاسخگویی بیشتر میدونی گاز مورد به‌روزرسانی قرار گرفته است. علاوه بر این، عملکرد سیستم Idle Stop (سیستم توقف/حرکت) هم بهتر شده و حالا هنگامی‌که راننده میدونی ترمز را رها می‌کند، پیشرانه سریع‌تر روشن می‌شود. خبر مهم در مورد قوای محرکهٔ آکورد مدل ۲۰۲۱ اما حذف گیربکس دستی است که این یعنی حالا موتور ۱.۵ لیتری صرفاً با گیربکس CVT و موتور ۲ لیتری فقط با گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک عرضه می‌شوند.

هوندا همچنین برای آکورد مدل ۲۰۲۱ یک تیپ جدید بنام اسپرت SE (اسپشیال ادیشن) را هم ارائه کرده که به تیپ محبوب اسپرت، ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند. صندلی‌های چرمی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی ۱۲ جهته برای صندلی راننده و ۴ جهته برای صندلی سرنشین جلو، گرم‌کن آینه‌ها، سیستم ورود هوشمند و استارت از راه دور موتور ازجملهٔ ویژگی‌های این نسخهٔ جدید هستند. آکورد اسپرت SE در ظاهر نیز با اسپویلر عقب، رینگ‌های ۱۹ اینچی منحصربه‌فرد، مه شکن‌های LED، جلوپنجرهٔ کرومی تاریک و سر اگزوزهای کرومی از دیگر تیپ‌ها متمایز شده است.

قیمت هوندا آکورد مدل ۲۰۲۱ از ۲۴,۷۷۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که قیمت پایهٔ آکورد هیبریدی برابر با ۲۶,۳۷۰ دلار است. فروش این سدان ژاپنی مدل ۲۰۲۱ هم‌اکنون در نمایندگی‌های هوندا آغاز شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.