فیس‌لیفتی در حد فیات ۵۰۰ کوچک!

فیس‌لیفتی در حد فیات ۵۰۰ کوچک!

جدای از فیس لیفت ۵۰۰X برای مدل سال ۲۰۱۸ و همچنین تولید نسخه ویژه ۵۰۰L سیتی کراس، فیات این روزها کاملاً ساکت بوده است؛ اما هم‌اکنون ایتالیایی‌ها در حال به‌روزرسانی نمادین‌ترین محصول خود یعنی ۵۰۰ برای سال ۲۰۱۸ هستند. زیر کاپوت فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۱۸ شاهد پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوی استانداردی خواهید بود که به یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک آپشنال متصل شده است.

با قدرت قابل‌توجه ۱۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۲۰۳ نیوتون متری، فیات ۵۰۰ به‌روز شده هم‌اکنون ۳۴ اسب بخار قوی‌تر از مدل قبل از فیس لیفت است. پیشرانه ۱.۴ لیتری تنفس طبیعی قبلی تنها خروجی ۱۰۱ اسبی و گشتاور ۱۳۱ نیوتون متری داشت.

فیات ۵۰۰ فیس لیفت هم‌اکنون با سه مدل متفاوت پاپ، لانگ و آبارث پرفورمنس در دسترس است. علاوه بر پیشرانه توربوی جدید شاهد ویژگی‌های بیشتر بکار رفته در مدل‌های پاپ و لانگ هستیم. جزئیاتی همچون رینگ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی هم‌اکنون به‌صورت استاندارد این مدل‌ها وجود داشته و البته نباید از مواردی همچون سیستم ترمز جدید، سیستم تعلیق جدید و دوربین پشتی غافل شد.

سه رنگ جدید قرمز Brillante، آبی Mezzanotte و مشکی Vesuvio برای این خودرو ارائه می‌شود که باعث شده طیف رنگ‌های پیشنهادی به ۱۱ رنگ برسد. نمای جلو و عقب فیات ۵۰۰ نیز با سپرهای همرنگ بدنه به‌روز شده و حتی نشان توربو در درب پشتی به چشم می‌خورد.

۵۰۰ آبارث نیز برای سال ۲۰۱۸ به‌روزرسانی‌های ملایمی را تجربه کرده است. همان پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوی قبلی با خروجی ۱۶۰ اسبی در بطن آبارث باقی مانده اما یک سیستم تعلیق پرفورمنس با سه حالت پایداری، رینگ‌های مشکی ۱۶ اینچی و لاستیک‌های پیرلی با کالیپرهای قرمز رنگ به این خودرو اضافه شده‌اند. همچنین فیات یک روز رانندگی رایگان در مدرسه رانندگی پرفورمنس خود را به خریداران این نسخه پیشنهاد می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.