فیات ۵۰۰s رویای جوانان

فیات ۵۰۰s رویای جوانان

فیات ۵۰۰s در حقیقت همان فیات ۵۰۰ است که ظاهر آن تهاجمی،خشن و اسپرت است، در نتیجه کسانی که خودرویی اسپرت در عین حال قوی نیاز دارند را راضی می‌کند.این مدل ازفیات ۵۰۰ تنها برای ایتالیایی‌ها قابل سفارش است.

فیات طیف وسیعی از موتور برای این خودرو در نظر گرفته است که به ترتیب قیمت عبارت اند از:موتور ۱.۲لیتری با توان ۶۹ اسب بخار،موتور ۰.۹لیتری TwinAir با توان ۸۵اسب بخار،موتور ۱.۴لیتری با توان ۱۰۰اسب بخار و در آخر موتور ۱.۳لیتری Multijet با توان ۹۵ اسب بخار.تمامی این موتورها موجود می‌باشند و می توان آن ها را سفارش داد.محدوده قیمت این خودرو از ۱۳.۷۵۰ یورو آغاز می شود و تا ۱۶.۰۵۰ یورو که مطعلق به موتور Multijet است،تمام می شود.(در مدل کروک قیمت این خودرو از ۱۷.۲۵۰ یورو آغاز و تا ۱۹.۵۵۰ یورو ادامه پیدا می کند.)

از ویژگی های جدید ظاهری این کوچولوی ایتالیایی،می توان به نصب یک اسپویلر سقفی،رکاب های جانبی،سپر های اسپرت جلو و عقب، تزئینات کروم تیره رنگ،رینگ های ۱۵اینچی و شیشه های دودی اشاره کرد.

داخل خودرو هم به گونه ای اسپرت تر شده است که می توان به صندلی های اسپرت با دوخت قرمز و مشکی و حک شدن آرم ۵۰۰s بر روی تکیه‌گاه ها و داشبورد اشاره کرد.همچنین برای هماهنگی بیشتر این خودرو با روح اسپرتش، غربیلک فرمان مسابقه ای شده است و دسته دنده و داشبورد هم به رنگ نقره ای مات درآمده است.

اما اگر بخواهیم درباره امکانات و تجهیزات این خودرو صحبت کنیم،وجود سیستم تهویه مطبوع دستی،سیستم Blue & Me ™ به همراه رادیو و دکمه های کنترل کننده روی فرمان و آینه های برقی از بارزترین امکانات این خودرو است. و از آپشن های اضافه می توان به رینگ های ۱۶اینجی،طراحی اسپرت تر سقف و اسویلر تیره رنگ اشاره کرد. رنگ های مورد نظر فیات برای این خودرو ۹ مورد است که خریداران می توانند سفارش دهند، این خودرو در دو مدل سقف فلزی و کانورتیبل عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.