فیات ۵۰۰ پنج در برای خانواده های پر جمعیت تر

فیات ۵۰۰ پنج در برای خانواده های پر جمعیت تر

ظاهرا فیات ۵۰۰ تحمل کوچکی را ندارد و می خواهد هر چه زودتر بزرگ شود. این سوپر مینی ایتالیایی که از سال ۲۰۰۷ تاکنون در خط تولید قرار داشته، بزودی یک مدل پنج درب هاچ بک بنام ۵۰۰L Supermini را در خانواده خود خواهد دید.

بر اساس اطلاعات نشت کرده از کمپانی، شباهت مدلهای سه و پنج در بسیار است و تنها پلت فرم خودرو کشیده تر شده است. فیات جدید ابتدا در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد و در ماه ژوئن فروش آن در اروپا آغاز می شود. جالب اینجاست که این خودروی ۵ نفره پس از دو ماه عضو جدیدی با هفت صندلی را نیز شاهد خواهد بود.نمونه MPV فیات ۵۰۰ از طول کشیده تری نسبت به انواع ۵ در برخوردار خواهد بود.

گزینه های موتور فیلات ۵۰۰L شامل موتور دو سیلندر توربوی ۹۰۰ سی سی با توان ۸۵ اسب بخار و یا ۱.۴ لیتری ۷۷ اسبی یا ۱۰۵ اسبی و انواع دیزلی ۱.۳ لیتری ۷۵ و ۹۵ اسبی را شامل می گردند. تولید فیات Idea که یک مینی ون می باشد هم در پایان سال جاری متوقف می شود و بجای آن ۵۰۰L در صربستان به خط تولید خواهد رفت.

فیات ۵۰۰ یک موفقیت نسبی برای کارخانه به شمار می رود و تاکنون ۷۷۰ هزار دستگاه از آن تولید شده است. از فروش ۱۹۵ هزار دستگاه سال گذشته، ۲۶ هزار دستگاه به بازار آمریکا صادر شده اند. این خودرو باید با رقبایی مثل فورد B-Max و سیتروئن C3 پیکاسو و مینی  Countryman رقابت کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.