فیات موبی ترکینگ مدل ۲۰۲۱، هاچ‌بکی ۸ هزار دلاری با نمای کراس‌اوور

فیات موبی ترکینگ مدل ۲۰۲۱، هاچ‌بکی ۸ هزار دلاری با نمای کراس‌اوور

هاچ‌بک ارزان‌قیمت فیات موبی برای اولین بار در اواسط سال ۲۰۱۶ در بازار آمریکای جنوبی عرضه شد و حالا به‌روزرسانی‌هایی را برای مدل ۲۰۲۱ تجربه کرده است که مهم‌ترین آن‌ها اضافه شدن یک مدل جدید بنام ترکینگ (Trekking) به خانوادهٔ آن است. ترکینگ به‌عنوان مدلی با حال و هوای کراس‌اوور، در صدر خانوادهٔ موبی و بالاتر از تیپ‌های ارزان‌تر ایزی و لایک قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌های موبی ترکینگ می‌توان به ریل‌های روی سقف، کاپوت و سقف مشکی‌رنگ، رینگ‌های ۱۴ اینچی آلیاژی اختصاصی، قاب مشکی‌رنگ آینه‌های جانبی، برچسب‌های ترکینگ و تودوزی پارچه‌ای اختصاصی با دوخت نارنجی در داخل اشاره کرد. علاوه بر این، فاصلهٔ این نسخهٔ کراس از سطح زمین با افزایش قابل‌توجهی از ۱۵۶ میلی‌متر به ۱۹۰ میلی‌متر رسیده که رقم چشمگیری برای این کلاس محسوب می‌شود. این افزایش ارتفاع موجب افزایش زاویهٔ حملهٔ خودرو به ۲۴ درجه شده که در این سگمنت بیشترین است.

اما علاوه بر ارائهٔ این نسخهٔ جدید ترکینگ، در کل خانوادهٔ موبی مدل ۲۰۲۱ هم تغییراتی ایجاد شده که شامل جلوپنجرهٔ جدید با لوگوی جدید فیات، اصلاح سپر جلو، زه‌های گلگیر جدید و قالپاق‌های جدید برای تیپ لایک می‌شود. به‌روزرسانی اصلی موبی مدل ۲۰۲۱ در داخل نیز تجهیز به جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی UConnect با نمایشگر ۷ اینچی لمسی در تیپ‌های لایک و ترکینگ است. این سیستم جدید از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم، ناوبری ویز و گوگل مپ، تشخیص صدا و اتصال هم‌زمان دو گوشی هوشمند از طریق بلوتوث برخوردار است.

زیر کاپوت این هاچ‌بک شهری ایتالیایی اما تغییری صورت نگرفته و موبی مدل ۲۰۲۱ همچنان با همان موتور ۱ لیتری چهار سیلندر دوگانه‌سوز (بنزین و اتانول) عرضه می‌شود. این موتور هنگام کار با اتانول ۷۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. قیمت موبی مدل ۲۰۲۱ در برزیل از ۳۸,۹۹۰ رئال معادل ۷ هزار دلار برای تیپ پایهٔ ایزی آغاز می‌شود و در تیپ ترکینگ به ۴۷,۳۹۰ رئال معادل ۸۵۰۰ دلار می‌رسد. موبی یکی از محبوب‌ترین محصولات فیات در برزیل بوده و از سال ۲۰۱۶ تاکنون بیش از ۲۱۵ هزار دستگاه از آن فروخته شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.