فیات تیپو S-Design، استایل اسپورت‌تر و تجهیزات بیشتر

فیات تیپو S-Design، استایل اسپورت‌تر و تجهیزات بیشتر

فیات سفارش‌ها برای نسخه جدید از تیپو با نام S-Design را قبول می‌کند. این خودرو در بحث استایل و تجهیزات از روش ۵۰۰X پیروی کرده است.

تیپو S-Design جدید در دو نسخه پنج درب و استیشن واگن ارائه شده و دارای رنگ بدنه خاکستری جدید، جزئیات مشکی پیانو و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی می‌باشد.

فیات همچنین برای اولین بار چراغ‌های زنون را به مدل تیپو اضافه کرده است. این کمپانی ادعا می‌کند کارایی چراغ‌ها در مقایسه با مدل استاندارد ۳۰ درصد بهبود یافته است.

کابین خودروی مورد بحث نیز هم‌اکنون دارای صندلی‌های چرمی است. صندلی‌ها دارای دوخت دوگانه بوده و این رویه درباره غربیلک فرمان و اهرم تعویض دنده نیز تکرار شده است. داشبورد خودرو دارای جزئیات مشکی پیانو بوده و نمای خاکستری تکنیکو کل پهنای کابین را پوشانده است.

سیستم اطلاعات سرگرمی فیات با صفحه HD هفت اینچی نیز به‌صورت استاندارد در خودرو وجود داشته و از سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند.

خریداران قادر خواهند بود تیپو S-Design جدید را به سه پیشرانه شامل ۱.۴ لیتری بنزینی ۱۲۰ اسبی، نسخه دوگانه بنزین-LPG و همچنین مدل ۱.۶ لیتری دیزلی مولتی جت با قدرت ۱۲۰ اسب بخاری سفارش دهند. این پیشرانه‌ها به دو گیربکس دستی یا دوکلاچه اتوماتیک متصل می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.