فیات با فیس‌لیفت ۵۰۰ مهمان فرانکفورت شد

فیات با فیس‌لیفت ۵۰۰ مهمان فرانکفورت شد

رنگ‌های جذاب‌تر و ترکیبی، خطوط به‌روزتر و رینگ‌های پهن‌تر و زیباتر در کنار چراغ‌های خوش‌فرم جلو و عقب و البته اندکی کروم بیشتر، همگی موجب شده‌اند تا فیات ۵۰۰ با چهره‌ای به‌روز پای به نمایشگاه خودرو فرانکفورت بگذارد.

کمپانی فیات ایتالیا در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ با ارائه نسخه فیس لیفت مدل ۵۰۰ نشان داد حساب ویژه‌ای روی این مدل باز کرده و قصد ندارد به‌سادگی بازار خوب خود در این بخش را از دست بدهد. البته در ظاهر امر این مدل تغییری آن‌چنانی نداشته و با دقت در جزئیات است که می‌توان تفاوت‌های فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۱۵ را نسبت به مدل پیشین درک و لمس کرد.

وقتی به آمار فروش فیات ۵۰۰ و هواخواهان میلیونی آن در طول یک دهه گذشته نگاهی می‌اندازیم با خود میگوییم چرا باید این طرح دوست‌داشتنی را که هنوز هم خوب می‌فروشد تغییر داد.

البته این عدم تغییر به معنی بی‌توجهی فیات به نیازهای روز نیست و این خودروساز یک کار عالی انجام داده است و آن تغییراتی گسترده در بخش‌های فنی و طراحی فیات در بیش از ۱،۸۰۰ است که به یک عمل جراحی هوشمندانه و بدون درد شباهت دارد، عملی که در زیر پوسته تخم‌مرغی فیات ۵۰۰ پنهان شده است. فیات با این کار در عین افزایش کیفیت و به‌روزرسانی مدل ۵۰۰ چهره جذاب این مدل را حفظ کرده است و این یک برگ برنده برای خودروساز ایتالیایی است.

خودروی ۵۰۰ فیس لیفت تغییراتی در داخل کابین به خود دیده است، از جمله تغییر مانیتور کنسول مرکزی و افزودن یک صفحه سرگرمی به بخش میانی و بالایی اتاق که سرنشینان صندلی عقب را به خود مشغول دارد. داخل کابین هم با مواد بهتری ساخته و پرداخته شده و به مدد بازطراحی اتاق، فضای کابین دل‌نشین‌تر از گذشته است.

منبع: carscoops

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.