فیات آبارث سری فوآری

فیات آبارث سری فوآری

فیات به تازگی از نسخه جدید فیات آبارث رونمایی کرده است، نام این نسخه Fuori است که قرار است چند روز دیگر در نمایش گاه پاریس پرده برداری شود. تقریباً ساخت Fuori کار تمام کسانی بوده که فیات ۶۹۵ را ساختند، اما این بار لباس اسپرت تری برتن فیات ۶۹۵ کرده اند، به طور کلی این ماشین برای کسانی مناسب است که دوست دارند خودرویی کوچک، اسپرت و قوی داشته باشد و در خیابان ها بیشتر به چشم بیایند.

از ویژگی های جدید این خودرو می توان به، صفحات فیبر کربنی، صندلی های اسپرت تر، میدونی های مسابقه ای، سیستم صوتی هارمن JBL و استفاده از چرم آلکانترا در داخل کابین اشاره کرد. لازم به ذکر است که ترکیب رنگ آبی و زرد این خودرو از Abarth 131 Mirafiori الهام گرفته شده است.

مشخصات روی کاغذ آن هم برای چنین خودروی کوچکی بسیار مناسب است، فوآری از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربو بهره می برد که می تواند ۱۸۰ اسب بخار نیرو تولید کند که ۲۰ اسب بخار از ABARTH 500 بیشتر است و در دور موتور ۵۵۰۰ گشتاوری در حدود ۲۵۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین فیات شتاب صفر تا صد این خودرو را کمتر از هفت ثانیه و حداکثر سرعتش را ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت اعلام کرده است، گیربکس آن هم Abarth Competizione دستی می باشد و قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان هم دارد. صدای دلنشین موتورش را می توان از دو اگزوز اسپرتش شنید.

سیستم تعلیق این خودرو از نوع مک فرسون است و سایز دیسک های آن ۳۰۵ میلی متر در جلو و در عقب ۲۴۰ میلی متر می باشد ۶۹۵ fuori از چرخ های ۱۷ اینچی آلیاژی استفاده می کند و اندازهٔ تایر های آن R17 205/40 می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.