فولکس واگن کراس‌بلو در آمریکا

فولکس واگن کراس‌بلو در آمریکا

شرکت فولکس‌واگن اعلام کرده است که قصد ساخت SUV کراس بلو با ۷ صندلی را در آمریکا دارد. این خودرو در کارخانه چاتانوگا در ایالت تنسی و برای استفاده در آمریکای شمالی تولید خواهد شد. شرکت فولکس‌واگن با تولید این خودرو در آمریکا قدمی برای نزدیک‌تر شدن به هدف خود تا سال ۲۰۱۸ یعنی استراتژی افزایش تأثیرات خود بر بازار آمریکا، برداشت.

تولید قدرت در کراس بلو به وسیله موتور هیبریدی دیزلی صورت می‌گیرد و نیروی آن توسط جعبه‌دنده شش سرعته DSG به چرخ‌ها انتقال میابد. در مورد موتور هیبریدی آن گفتنی است که موتور دیزلی آن ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و دو موتور الکتریکی منصوب در جلو و عقب هر کدام روی یک اکسل، قادر به تولید ۵۴ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور روی محور جلو و ۱۱۴ اسب بخار روی محور عقب هستند. پس مشاهده می‌کنید که در مجموع این خودرو دارای ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور می‌باشد.

شش حالت رانندگی در کراس بلو وجود دارد، که به وسیله یک دستگیره یا ردیفی از دکمه‌ها تغییر داده می‌شود. در حالت نرمال آن یعنی حالت هیبریدی، محور جلو توسط موتور دیزلی و محور عقب توسط موتور الکتریکی به راه میافتد.

در داخل کابین این خودرو شاهد یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲ اینچی هستیم. زیر این صفحه نمایش سیستم کنترل تهویه مطبوع جایگذاری شده است. سه ردیف صندلی در کراس بلو وجود دارد که در هر ردیف دو صندلی و در ردیف وسط سه صندلی نصب شده است.

این کراس اور متوسط که روی پلتفرم جدید MQB مدولار فولکس ساخته می شود، در آمریکا باید با رقبایی چون تویوتا هایلندر و فورد اکسپلورر رقابت کند. آیا فولکس در این کلاس نیز می تواند در برابر رقبا، حرفی برای گفتن داشته باشد؟

  • آغاز تولید: در سال ۲۰۱۵
  • بدنه: شاسی‌بلند ۵ در
  • موتور: ۲ لیتری دیزلی ۴ سیلندر – الکتریکی
  • ابعاد: ۴۹۸۰ * ۲۰۱۵ * ۱۷۳۳ میلی‌متر

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.