فولکس واگن سوسک ۲۰۱۲

فولکس واگن سوسک ۲۰۱۲

خودرو افسانه ای بیتل Beetle که آن را می توان یادگار رایش سوم دانست، برای سال ۲۰۱۲ نیز می تواند هواداران خود را سر ذوق بیاورد. این خودرو کوچک و دوست داشتنی ، برخلاف ظاهر کلاسیک خویش، بسیار مدرن و جالب و هیجان برانگیز است. با سوار شدن بر آن هنوز نگاهها به سمت شما می چرخند و شاید لبخندی با چاشنی نوستالژی و خاطرات قدیمی نیز بر لبان بینندگان ظاهر شود.

آخرین نسل از فولکس بیتل که در ایران به قورباغه ای معروف شده اند با اندازه های بزرگتر (۱۸۰ سانتیمتر عرض و ۴۲۸ سانتی متر طول و ۱۴۸ سانتی متر ارتفاع) به بازار خواهد آمد. چهره اتوموبیل تفاوت چندانی نکرده است. با این حال تغییرات در چراغها شامل افزودن لامپهای LED مخصوص روز، هواکشهای سپر متفاوت، چراغهای عقب شبیه پورشه و رینگهای اسپرت جدید، کمی چهره آن را خشن تر و اسپرت تر نموده اند.

طراحی داخل اطاق و کنسول کاملاً متفاوت شده و بیشتر شبیه دیگر مدلهای فولکس شده است. در آمریکا که یکی از عمده ترین بازارهای این خودرو می باشد، یک موتور توربودیزل ۲ لیتری ۱۴۰ اسبی به همراه یک گیربکس ۶ سرعته دستی روی آن قرار می گیرد.

یک موتور ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری بنزینی با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز قابل انتخاب است. البته در سایر بازارها نظیر استرالیا و آسیا طیف موتورهای قابل انتخاب بسیار گسترده تر خواهند بود.

دیدن خودروهای مرگ ناپذیری نظیر پورشه ۹۱۱ یا فولکس بیتل در دنیایی که خودروها هر چهار یا پنج سال یکبار نسل عوض می کنند و کاملاً چهره تازه ای پیدا می کنند کمی غریب است. اما خریداران این خودروها نیز می دانند که ماشین آنها چیزی از رقبای مد روز کم ندارد بلکه همانند جواهری تراش خورده و قالی پا خورده ای می ماند که ارزش آن را هر کس در نمی یابد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.