فولکس‌واگن به‌زودی در مورد آیندهٔ بوگاتی تصمیم‌گیری خواهد کرد

فولکس‌واگن به‌زودی در مورد آیندهٔ بوگاتی تصمیم‌گیری خواهد کرد

شایعات در مورد تصمیم فولکس‌واگن برای فروش بوگاتی اولین بار در سپتامبر سال ۲۰۲۰ به گوش رسید. در آن زمان، چند گزارش اشاره کردند که این غول خودروسازی آلمانی قصد فروش بوگاتی را به شرکت ریماک دارد تا از این طریق پورشه سهام خود در این شرکت الکتریکی کرواسیایی را افزایش دهد. حال اما مدیرعامل پورشه و عضو هیئت‌مدیرهٔ گروه فولکس‌واگن «اولیور بلومه» به هفته‌نامهٔ آلمانی اتومبیل گفته است که به‌زودی در مورد سرنوشت بوگاتی تصمیم گرفته خواهد شد. به گفتهٔ وی، در مورد این موضوع در نیمهٔ اول امسال تصمیم‌گیری می‌شود.

وی اذعان کرده است که در این زمینه ریماک هم می‌تواند نقش داشته باشد زیرا این دو برند از لحاظ تکنولوژی مناسب یکدیگر هستند. البته به گفتهٔ بلومه، در حال حاضر سناریوهای مختلف با ساختارهای مختلف در حال تجزیه‌وتحلیل است. این یعنی فعلاً تصمیمی در مورد آیندهٔ بوگاتی گرفته نشده است. به گفتهٔ رئیس پورشه، هم‌اکنون در گروه فولکس‌واگن بحث‌های شدیدی در مورد چگونگی توسعهٔ بوگاتی به بهترین شکل ممکن در جریان است.

پیوستن بوگاتی به ریماک می‌تواند بهشتی را برای تولید هایپرکارها ایجاد کند زیرا این دو شرکت قادر به پوشش هردو بخش درون‌سوز و الکتریکی هستند. ریماک C-Two که اواخر امسال عرضه می‌شود پیشتاز هایپرکارهای الکتریکی است درحالی‌که شیرون با نیروگاه عظیم W16 خود یکی از برترین هایپرکارهای بنزینی دنیا محسوب می‌شود؛ بنابراین اگر بوگاتی به ریماک بپیوندد می‌تواند از تکنولوژی الکتریکی این شرکت برای آیندهٔ خود استفاده کند. همچنین برخی میگویند پورشه هم به دنبال افزایش سهام خود در ریماک از ۱۵.۵ درصد کنونی به بیش از ۵۹ درصد است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.