فوق لوکس ؛ کارلسون ورسای

فوق لوکس ؛ کارلسون ورسای

ترکیب لوکس ترین خودروی دنیا با سبک زندگی لوکس فرانسوی نتیجه اش می شود تصویر زیر . کمپانی تیونینگ کارلسون ،  تنها ۲۵ عدد از این خودروی فوق لوکس را در اختیار مشتریانش قرار خواهد داد .

ورسای که برپایه ی مرسدس بنز S کلاس شکل گرفته است ،  با روکش هایی از طلای خالص در کابین و بیرون تزیین شده است .  نسخه تکمیل شده این خودرو قیمتی بین ۲۶۸,۰۰۰ تا ۳۹۵.۰۰۰ یورو خواهد داشت . تاکنون ۱۰ عدد از ۲۵ خودرو مورد نظر پیش از رونمایی رسمی آن در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۴ به فروش رفته است . پروسه ساخت هر ورسای CS50 بیش از ۲۰۰ نفر – ساعت به طول می انجامد . بدنه با بیش از ۱۰۰۰ ورقه نازک طلا توسط متخصصان کارلسون تزیین می شود . فرآیند آماده سازی بدنه بیش از دو هفته به طول می انجامد . علاوه براین  به ترتیب ۳۰ و ۲۷۸ جز در خارج و داخل خودرو با روکشی از طلا تزیین می شوند .

گران ترین نسخه ورسای با کد  CS65 و  قیمت ۳۹۵,۰۰۰ یورو ،  از موتور V12 Bi-turbo با قدرت ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۵۰ نیوتن متر ، که  در زیر هود طلایی آن آرمیده است ، بهره می برد . اما  مدل پایه با کد CS40 و مدل میانی با کد CS50 از موتور V8 Bi-turbo بهره می برند . با ورود به کابین ، گویی وارد کاخ ورسای در فرانسه شده اید . تزیینات زیبا و روکش های مخمل صندلی ها در کنار رنگ آمیزی متناسب با قطعات طلایی ، فضایی منحصر بفرد و بی همتا را بوجود آورده است .

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.