فورد موستانگ مک-ای در برابر تسلا مدل Y، کدام کراس‌اوور الکتریکی بهتریست؟

فورد موستانگ مک-ای در برابر تسلا مدل Y، کدام کراس‌اوور الکتریکی بهتریست؟

تحویل فورد موستانگ مک-ای به مشتریان آغاز شده و اخیراً مورد بررسی تعدادی از رسانه‌های خودرویی قرار گرفته و بازخوردهای بسیار مثبتی را هم دریافت کرده است. این خودرو بسیار خوب طراحی و ساخته شده و برد بالایی هم دارد. رانندگی سرگرم‌کننده و لذت بخش آن نیز باعث توجه بیشتر به آن می‌شود. اما آیا این خودرو می‌تواند در برابر معروف‌ترین و قدرتمندترین برند الکتریکی بازار یعنی تسلا به رقابت برخیزد؟

TFL برای رسیدن به پاسخ پرسش بالا تصمیم گرفت تا یک مک-ای را در برابر تسلا مدل Y قرار دهد تا ببیند آیا موستانگ الکتریکی قادر به خاک کردن تسلا هست یا خیر؟

نتایج برای هر کسی که اخبار این دو خودرو را در مجله میدونی دنبال کرده باشد چندان تکان‌دهنده نیست. تسلا به‌واسطه ویژگی‌های خاص خود و همچنین فناوری برتر باتری‌هایش امتیازاتی کسب می‌کند اما کیفیت ساخت ضعیف آن باعث تردید خریداران خواهد شد.

موستانگ مک-ای بیشتر مورد ستایش قرار می‌گیرد زیرا فورد با هوشمندی، زمان بیشتری را صرف اطمینان از کیفیت آن و تمرکز روی ویژگی‌های جالب آن کرده است. این مقایسه در بخش فنی ادامه نمی‌یابد زیرا هنوز نسخه GT اسپرت موستانگ مک-ای وارد بازار نشده و نسخه فعلی هم ۱۳ هزار دلار ارزان‌تر از یک تسلا مدل Y پرفورمنس به فروش می‌رسد.

تسلا هنوز هم برد بیشتر و زیرساخت شارژ بهتری را ارائه می‌کند و این موضوع برای خریداران واقعاً مهم خواهد بود. در دنیای واقعی برد ۴۸۰ کیلومتری تحریک‌کننده است اما اگر یک ایستگاه در فاصله نزدیک شما نباشد، دچار استرس خواهید شد.

در پایان TFL نتیجه می‌گیرد که فورد ماشین بهتری است اما ممکن است تسلا همچنان انتخاب بهتری باشد بنابراین لااقل مطمئن شده‌ایم که فورد یک رقیب واقعی را وارد میدان خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
19 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.