فنگ سینگ S560، محصولی از دانگ فنگ

فنگ سینگ S560، محصولی از دانگ فنگ

برندهای مختلف دانگ فنگ، یکی پس از دیگری، خودرویی بلندقامت را به بازار عرضه می‌کنند. اغلب این خودروها نیز رقبای مستقیم یکدیگر به لحاظ قیمت و اندازه هستند. آخرین نمونه از این خودروها، فنگ سینگ S560 نام دارد. یک بلندقامت میان سایز که به نحو شگفت‌آوری از ظاهری خوبی هم بهره می‌برد و مخلوقی از برند فنگ سینگ (FENGXING) است؛ برندی که خود زیرمجموعه دانگ فنگ است.

نسخه پایه این خودرو با کد ۵۶۰ و نسخه اسپرت تر آن نیز با کد S560 نامیده خواهد شد. این خودرو با دو پیشرانه متفاوت در دسترس خریداران خود قرار می‌گیرد. یک پیشرانه ۱.۸ لیتری به توان ۱۳۶ اسب بخار و یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو به توان ۱۵۰ اسب بخار.

طول/عرض/ارتفاع این خودرو معادل ۱۷۳۵/۱۸۱۵/۴۵۱۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن برابر با ۲۶۹۰ میلی‌متر است. وزن خالص آن نیز معادل ۱۴۴۰ کیلوگرم است.

نسخه ۱.۵ لیتری این خودرو در فرم‌های پایه (BASE) و اسپرت (S) عرضه می‌شود و آرم ۱.۵T نصب شده بر روی درب صندوق عقب آن هم از رنگ قرمز زیبایی برخوردار است. ریل‌های سقفی تعبیه شده بر روی این خودرو کاربردی به نظر می‌رسند و بالاترین تیپ‌های آن نیز از یک سانروف بزرگ بهره می‌برند.

منبع: CARNEWSCHINA.COM

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.