فروش ۲۰۰ دستگاه بوگاتی شیرون تاکنون

فروش ۲۰۰ دستگاه بوگاتی شیرون تاکنون

کمتر از ۶ ماه پس از معرفی رسمی بوگاتی شیرون در نمایشگاه خودروی ژنو، طبق گفته‌های کار اند درایور حداقل ۲۰۰ نفر سفارش‌های خود برای خرید این خودروی ۲.۷ میلیون دلاری را ارائه کرده‌اند.

درحالی‌که بسیاری از خودروهای سوپراسپورت بلافاصله پس از معرفی فروخته می‌شوند اما خودروهای بوگاتی هرگز این‌چنین نبوده‌اند. هرچند این برند فرانسوی مشکلاتی به علت برچسب قیمت بالا و هزینه‌های نجومی تعمیرات و نگهداری ۴۵۰ دستگاه مدل ویرون داشته اما به نظر می‌رسد که شیرون محبوب‌تر است. شاید به این خاطر که افراد هم‌اکنون با کیفیت بی‌همتای خودروهای بوگاتی آشنا هستند. تولید این خودرو که تنها به ۵۰۰ دستگاه محدود شده در حال حاضر لیست انتظار طویلی دارد که تحویل همه‌ی نمونه‌ها فراتر از سه سال طول خواهد کشید.

به‌منظور تضمین فروش شیرون، مشتریان باید سپرده‌ی ۲۲۶ هزار دلاری را در اختیار بوگاتی قرار دهند. این میزان سپرده از بهای برخی خودروهای سوپراسپورت مشهور نیز بیشتر است هرچند که حتی ۱۰ درصد بهای شیرون را نیز تشکیل نمی‌دهد.

هنوز مشخص نیست که خودروهای خریداری شده چه موقع تحویل مشتریان خواهند شد اما انتظار می‌رود که اولین نمونه‌های تکمیل شده‌ی شیرون پیش از پایان سال به دست افراد برسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.